Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Feberfantasi - Deres historier?


Bllink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg husker for noen år siden at jeg hadde feber fantasier, jeg hadde vist sprunget opp og ned trappa og ropt at jeg var død, så kom mamma og lurte på ha faen som skjedde liksom. så hadde jeg dratt hun med opp på rommet mitt og pekt på senga og sakt; SEE jeg ligger der liket mitt er der.. og masse greier det var vist masse mere også, mmen jeg husker ikke helt,,

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Da jeg tok svineinfluensa vaksinen, sov jeg hos min mormor. Jeg reagerte på vaksinen, og fikk høy feber. Den natta "våknet" jeg i panikk, fordi meg og min mormor hadde byttet hender. Jeg gren og gren og gren hale natta, helt til hun gikk med på å bytte tilbake igjen. Jeg har hatt dette flere ganger, og jeg har det som oftest hver natt i en uke i strekk. Det kommer også noe annet med om en bonus. Hver gang jeg så prikker, kastet jeg opp. Jeg var hos bestemor en gang, og kastet opp 2 fulle bøtter fordi de hadde prikker på sengetøyet. Har også hatt værre episoder, der jeg hører faren min kjefte på meg. Stemmen blir høyere og høyere, og alt rundt meg blir større, og noe blir mindre. Lyder fikk meg til å klikke mentalt. Hvis lyden var ekstra høy, gren jeg resten av natten. Og hvis lyden var for lav, akkuratt det samme. Jeg var også våken da alt dette skjedde. Folk sa til meg "du gikk i søvne i går natt" Men det var ekte. Jeg husker alt sammen. Det var feber fantasier. Det er helt forferdellig, og umulig å forklare for noen som ikke har hatt det.

Lenke til kommentar
  • 8 år senere...

Jeg vet ikke med dere, men når jeg har hatt feberfantasier så har det liksom vært ting som har gått fortere og fortere, det var fasns skummelt og. 
 

en gang var det en tråd rett ved siden av meg med en perle på, den spant rundt som et hoppetau. Det gikk fortere og fortere, LG jeg begynte å hylskrike.. veldig rart 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...