Gå til innhold

Cod:WaW beta keys er ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit, nå har jeg prøvd betaen en god stund nå, og er fryktelig skuffa. Hvorfor skal det likne så jævli' på COD4. Samme rank system nede på skjermen, lik server browser, ikke mye nytt, unntatt at det er med Japan, Sovjet og Tyskland, .Så virker alt som en gigantisk mod som blir en GIGANTISK FLOPP! Kjøper heller 4'ern enn dette mikkmakket.

 

PS: Har aldri spilt et spill hvor det er vanskeligere å drepe folk med bolt action rifler. Enklere med pistol. Skjerp dere Treyarch!

Lenke til kommentar

Beta Key finner du på kontoinfo e.l på hjemmesida deres. :)

 

-

 

Har spilt bittelitt (rank 10) og sitter med litt blandet følelse. Det er til tider fantastisk morsomt og underholdende å få til interessant lagspill, flotte skudd og morsomme sticky-kast. Andre ganger funker ingenting og man sitter igjen litt tom. Hundene er et interessant aspekt, men de virker forferdelig skriptede og path-løpende på dette stadiet. Ting ser vakre ut, personlig opplever jeg litt dårlig performance, (sikkert en kombinasjon av middels gamerpc og beta) som ødelegger litt for mye. Hadde det vært mer balansert fps ville mye blitt bedre.

Bolt action er som folk sier vanskelig å få til, men tror jeg har det litt under kontroll nå og det funker kjempebra nå. Bare ikke tro at du kan stå noe som helst sted innenfor 100meter unna fienden og tro du vinner. :wee:

 

Fjo, langt og kjedelig innlegg. Ikke gidder jeg forkorte det heller, for nå skal jeg spille mer.

Lenke til kommentar

Det syntes jeg ikke, i det hele tatt. Det går vel på personlig mening.

 

World at War er et bra spill, det står det liten tvil om. Men lever det opp til forventingene, og ikke minst forgjengeren er vel heller det det står om. Om det gjør det, kan ikke jeg svare på - du får gjøre opp din egen mening.

 

Det er en underholdende multiplayeropplevelse. Det fungerer mye som i Modern Warfare, om du har spilt det. Prøv det selv og si hva du syntes, det blir vanskelig å gå ut i fra andres synspunkter.

Gjør meg en tjeneste og ikke hør på de negative kommentarene før du avviser spillet!

Lenke til kommentar
Snakk om å tjene penger på Call of Duty 4s/Infinity Wards suksess...

Treyarch hadde laga fine maps til spillet, men det holder ikke. Hvorfor er det silencers og UAVs i CoD:WaW? Trodde det var et WW2-spill, jeg. Her har de rett og slett kopiert Call of Duty 4 fra IW, og gjort det dårligere. Dette spillet fortjener ikke mine penger.

Fantes silences under WWII også ;) . Blant annet sten gun hadde det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...