Gå til innhold

Drøm søker ny server.


Anbefalte innlegg

Hei

 

En del medlemmer (7-8 stk atm) fra Drøm har vurdert å bytte server da køen på Sylvanas har blitt ekstrem (30 minutter til 1,5 timer er ikke uvanlig)

og i den forbindelse lurte vi på om folk her på forumet har noen anbefalinger å komme med, spar dere for kommentarer som server x er fin, begrunn svarene.

 

andre krav Drøm har i jakten på server:

 

 

- Ikke full (ikke kø)

- god pug-kvalitet

- Ikke lang arena og BG-kø

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv spiller jeg på daggerspine.

Den er medium populated og er en relativt god server :) (den måtte med!)

Grunnen til at jeg liker daggerspine så godt er vel det at folk er stort sett hyggelig. :p

Har egentlig ingen gode begrunnelser når jeg syntes de fleste servere er relativt like. Noe forksjell med BG køer o.l. da men :p

Men hadde vært tøft om dere ville komme til daggerspine :)

Arena og BG kø er heller ikke ille :wee:

Lenke til kommentar

Darksorrow PvP. #Rampage

 

En god del norske (ikke så mange som på ravencrest dog)

 

Greie AH priser

 

Fin community, definitivt deres type humor.

 

Ukentlige events arrangert av nyx, kjent priest fra servern. Står tilogmed på blizzard sine events sider. Oftest kamp om Halaa der opptil 100 spillere deltar.

 

Fallen from grace/downtime, virkelig hyggelige PvE folk som gjerne drar deg igjennom instance på rekordtid etter litt godsnakking.

 

STOCK, PvP guild med mange aktive PvP'ere. 

 

 

 

Dette er mine erfaringer, dog 4-5 måneder gamle, vurderer å ta opp igjen wow.

Lenke til kommentar

Litt offtopic, men har køene blitt lenger etter 3.0.2?

 

Jeg spilte ganske mye på stormscale før patchen, og opplevde kø kun en gang, det var 2 minuter els.

 

Mens nå, hvis jeg logger inn litt på kvelden, må jeg ofte være i kø opp imot 15 min.

 

Har de redusert serverkapasiteten? Kanskje det blir bedre igjen etterhvert?

Lenke til kommentar

Uansett om dere er alliance eller horde, som du ikke nevner, anbefaler jeg Balnazzar. Mange norske og skandinaviske spillere, god battlegroup med bra flyt, og generelt stille og høflige, som oftest - voksne folk.

 

Har tre forskjellige accounter, og i.o.m at noen folk jeg kjenner spiller Horde balnazzar, og noen andre Alliance balnazzar, ble det til at jeg måtte lage en av vær faction gitt:)

 

Ikke minst, ALDRI ventetid på den serveren selvom det er masse folk der.

Lenke til kommentar

Tror nok at køene roer seg ned når folk har blitt *lei* den nye patchen. Køene på Stormscale gikk noe grådig opp når 3.0 kom, men har gått betraktelig ned allerede...

 

Ang daggerspine. Det var første serveren jeg spilte på, og da gikk den under navnet Laggerspine for å si det sånn. Nå var riktignok dette fra wowrelease og ca. i et halvt år etter det, så mulig det har blitt bedre der:)

 

 

Blitt veldig fornøyd med Stormscale siden jeg spiller mest BGer, og det stort sett er instantjoin hele tida, men for PVE er det ikke den beste serveren. Også er det stort sett litt kø i 7 tida.

 

 

Hørt mye bra om Kazzak riktignok. Men tipper på at det roer seg ned på sylvanas snart også...

Lenke til kommentar

Ikke flytt til Daggerspine, den serveren har vært død siden free migration til Kazzak.

 

Er PvE server helt uaktuellt for dere? Hvis ikke så er kanskje Dragonblight en mulighet.

 

Var kø der på 10 stykker når 3.0 kom, første gangen jeg har sett det i løpet av det halvannet året jeg har spilt der. Det er kort tid til arena (meste jeg har vært borti er vel 8 minutter på rare tider, vanligvis 1 - 3 minutter). AV er instant mens de andre varierer fra 1 - 5 minutter avhengig av tid på døgnet og BG weekend og slikt snadder.

 

PUG kvaliteten pleier dog å være bob bob, får man tak i folk fra de rette guildene så går det bra og hvis ikke får man mye rart.

Lenke til kommentar

Nordrassil er egentlig en veldig fin server. Har bra horde/alliance ratio, har aldri stått lenge i BG kø (max 2 min tror jeg), ting pugges ganske ofte selv om patch og snart utvidelsespakke har fått mange til å gi litt f i det pga upgrades som kommer med wotlk. Selv er jeg horde på Nordrassil og det er vel 4-5 end game guilds der 2 har downa KJ, noe som gjør inspecting moro :p

Må noen ganger, der fredager er mest typsik, stå i kø, men er ikke mer enn 5 min. Og det skjer da skjeldent.

 

Så, gogo Nordrassil :)

Lenke til kommentar

Jeg spiller på Bladefist, er ikke så mange Norsker her ihvertfall ikke som jeg kjenner.

Når det gjelder pug's så går det som regel greit å komme med i en HC og man trenger ihvertfall ikke T6 for å få lov.

Ingen køer for å logge inn, men det merkes at det er lite folk her fordi veldig få gjør Normal instances og det var et slit å få gjort de jeg trengte for å få bra nok gear for å starte Kara og Heroics med min Prot Pala. Er heldigvis over den kneika nå.

Er i en guild med mye folk fra England og kunne ønsket å vært i en Norsk guild dette pga. tidsforskjellen som fører til at raids settes opp litt sent for min smak då jeg må stå opp tidlig for å komme meg på jobb.

Lenke til kommentar

Har spilt på Sylvanas Alliance side i 4 måneder nå før jeg flyttet, og har ikke sett en eneste fra Drøm. Hvor mange er i guildet? Dere finnes ikke på "PvE-progress" på Sylvanas-forumet heller?

 

Nordrassil er egentlig en veldig fin server. Har bra horde/alliance ratio, har aldri stått lenge i BG kø (max 2 min tror jeg), ting pugges ganske ofte selv om patch og snart utvidelsespakke har fått mange til å gi litt f i det pga upgrades som kommer med wotlk. Selv er jeg horde på Nordrassil og det er vel 4-5 end game guilds der 2 har downa KJ, noe som gjør inspecting moro :p

Må noen ganger, der fredager er mest typsik, stå i kø, men er ikke mer enn 5 min. Og det skjer da skjeldent.

 

Så, gogo Nordrassil :)

 

Hvem er du på Nordrassil? Har spilt der siden 2005 med bare en liten pause på Sylvanas. :)

Whitemist/Deelio/Caysa i "The Gauntlet" her.

Endret av Woe
Lenke til kommentar

+

Magtheridon har meget gode pugs. Der går det daglig BT og Hyal pugs, 1-2 ganger i uken kjører en pvp guild kalt merciless by raid.

 

Det er ingen problem å finne seg en good guild, for det er svært mange guilds der som raider End gaming.

 

Ventetiden på server er som oftest på kvelden, men har aldri hatt mer enn 50 stykker foran meg, så køtid sliter jeg aldri med.

 

Negative er at om man har startet en ny char der og vil i raid pugs, så e det rimelig høy kvalitet man må ha på gearet..

Magtheridon pugs vil alle et raskst og enkelt run, så de sitter ofte T5 gear på speedruns i Kara osv.

 

Battlegruppen er skikkelig ræva. Kan virke som den har bedret seg litt men ville tro at Alliance vinner minst 1/4 av pug bgs.

Her er koden å få premade!

 

Håper det ga en liten pekepinn

Endret av Existence
Lenke til kommentar

Synd dere er horde, Stormrage (PvE) alliance tillfredstiller alle kravene dere har, insta join i BG som regel, korte arena køer, ikke kø for å komme på server, bra PvE progression og alt fram til BT pugges hver uke etc, er dog 5 ganger så mange Alliance som Horde så vet ikke hvordan pug kvalitet og slikt er på horde.

 

Men er i Cyclone så gogo BGs, der er dere nesen garantert seier i alt unntatt AV =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...