Gå til innhold

Guide: Tjen penger med Adsense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde adsense på siden min en stund. Etter to uker stengte de den med begrunnelsen at den hadde for uforholdsmessig mange klikk. Så bakdelen med adsense er at de kan slutte kontrakten når det passer dem, selv pga ting som du selv ikke har kontroll over...

 

Men det er jo helt ok sånn hvis det fungerer som det skal :)

Reklamer som ikke er plagsomme (tekst) og generelt sett relevante!

Lenke til kommentar
Angående mye reklame, er det ikke sånn at en kun kan ha 3 per side?

 

Det er korrekt, du kan kun ha tre enheter på samme side til enhver tid.

 

sjekk min du! Der skal du se sider med mer enn 3 gitt!

Det kan ikke jeg se at du har? Det skal som nevnt ikke være mulig å vise mer enn tre samtidig. Har du funnet et smutthull eller er det bare skryt :whistle:

 

 

Noen som har erfaringer med euroads?

 

Jeg har brukt dem litt, men for å være helt ærlig så synes jeg tradedoubler har det beste opplegget.

 

Har ikke fått utbetalt noe fra euroads jeg da men...

 

Hadde adsense på siden min en stund. Etter to uker stengte de den med begrunnelsen at den hadde for uforholdsmessig mange klikk.

 

Dersom de mistenker juks, eller mottar ekstreme mengder klikk fra samme IP adresse vil jeg tro de stenger kontoen av den grunn....

Endret av R@ge
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

uffda.. sjekk hva jeg fikk på e-post fra Google:

 

Da vi nylig gjennomgikk opplysningene våre, fant vi ut at

AdSense-kontoen din utgjør en betydelig risiko for AdWords-annonsørene

våre. Vi har bestemt oss for å deaktivere kontoen fordi det å beholde

kontoen i utgivernettverket kan skade annonsørene våre økonomisk i

fremtiden.

 

Vi ber om forståelse for at vi anser dette som et nødvendig tiltak for

å beskytte interessene til både annonsørene våre og andre

AdSense-utgivere. Vi er klar over at dette kan forårsake problemer for

deg, så vi vil på forhånd takke deg for din forståelse og

samarbeidsvilje.

 

hvordan og hvorfor ble kontoen min stengt pga. dette? fant INGENTING om det på sidene deres... tror jeg skal sende en liten klageskjema til Google å forklare de om at jeg ikke har gjort noe galt.. har ikke klikket EN eneste gang på mine egne annonser, jeg har holdt meg innenfor 3+3-regelen og jeg har kun hatt 5-10 klikk annen hver dag ellerno..

 

noen forslag/ideer på hva jeg skal gjøre med det her?

 

edit: skal sies at eg har en AdWords-konto også.. kan det ha noe med saken å gjøre..?

Endret av lknight
Lenke til kommentar
hvordan og hvorfor ble kontoen min stengt pga. dette?

 

Sto vel ikke hva som var grunnen til at du ble beskrevet som en risiko, eller er jeg blind??

 

Kanskje spørre dem hyggelig om en litt bedre forklaring slik at du ikke i vanvare skal gjøre samme feilen i fremtiden?

 

edit: skal sies at eg har en AdWords-konto også.. kan det ha noe med saken å gjøre..?

 

Det burde heller være en fordel at du også er en kunde som betaler til google. Ser ikke helt hvordan dette skal ha noe med saken å gjøre.

 

Eneste jeg kan tenke meg er at du må ha hatt noe gufs på siden din som ikke samsvarer med google's regler.

 

har du noen link til siden de sto på så er det jo litt enklere å svare da...

Endret av R@ge
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

 

Jeg er 17 år nå, og var bare 16 da jeg begynte å tjene penger på nettet. Jeg tjener rundt 1000kr daglig.

 

Hvordan? ;)

 

Jeg koder enkle script, nettsider som kan genere masse trafikk. Sjekk f.eks sexyemilie.com, og gjett hvor mye jeg tjener på den? Siden har mellom 50-80000 nye, unike besøkende hver dag. :grin:

 

Bra guide, men i realiteten trenger man flere tusen besøkende om dagen bare for å tjene en smule penger. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...