Gå til innhold

SopClan rekrutterer medlemmer! CS:S, BF2 og CoD4!


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Frister å melde meg på er! 19 år gammel ex Cod4 spiller på ps3. Så solgte jeg ps3, og har ikke spilt Cod siden. Bestilte det til PC i går, sendt i dag. Verker noe helt utrolig i Cod- finger'n om dagen, men usikker på hvordan form jeg er i på pc! Blir spennende å se, men var en svæært aktiv og brukbar cod4- spiller på ps3 da!

 

Ser ut som en flott "casual" klan med planer om klanmatcher. Er cod4 klanen aktiv?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei, Har både CSS og BF2, har spilt en del. Vurderer å bli med i klanen deres, men strømforsyninga til PC'en røyk, så har bestilt en ny en. Høres ut som en god clan med et utbredt samfunn i flere spill.

Min alder er 15 år, har spilt BF2 i flere år, CS:S bare noen få ganger. Jeg kontakter dere så fort PC'en er oppe og går igjen :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg joinet! :)

Er du uten klan og sånt bør du vurdere å bli med i SopClan. Jeg var uten klan og joinet, de er kanskje ikke sånn mega pr0 da, men det er veldig kjekt å møte masse nye folk.

Høres litt lame ut i teorien, men seriøst prøv det! :thumbup:

 

For slapp til å stikke helt inn på siden for så og registrere deg på forumet?

Registrer deg her!

 

Btw, Jbknutsen.. tror du det noen gang kanskje blir en TF2 klan også ut av SopClan?

 

litt pro, men ikke mega pro? :p

 

høres ut som noe for meg..

hadde jeg hatt tide så skulle jeg jammen santen meg joinet, men det har blitt skralt med seriøs CS spilling i det siste.. det koster karftig av fritiden å være student og jeg for min del kan ikke vente til jeg endelig kommer inn i lære.. da blir det jo litt mer tid til å nerde sg på kvelden uten at det blir hele livet^^

Lenke til kommentar

Hvordan er "skills" nivået på denne klanen da?

Om det er den klanen hvor mange har 20 kills og 3 deaths, så er nok jeg litt for dårlig.

Er 15 år og middels god vil jeg si. Pleier å få k/d ratio på 2, men det hender jeg har "my moments".

Spiller CS:S, CoD4, evt BF2 om jeg finner cd'n og key.

Spiller for tiden i en venneklan, men er ikke akkurat morro når det eneste som står i hodet på de er rpg gungame i CS:S.

Lenke til kommentar

Skills nivået er rundt mid.

 

Noen i klanen ligger på 20-3, men de fleste ligger vel på rundt 1-2 i KD.

 

Vi er ikke kjempeseriøse, men er mer en casual klan, eller klan community.

 

Du trenger ikke å være god for å bli med, det holder at du poster en god application, og er aktiv.

 

Vi spiller PCW et par ganger i uken, og vi har fire PCW lag i CS:S. To 5 Man Teams og to 3 Man Teams.

 

Du trenger ikke å spille PCW for å bli med.

 

Forresten, det holder at du spiller en 5 timer i uken 2ball :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...