Torsteinen Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 Ok, nå trenger jeg litt hjelp her... Jeg driver å skal kjøpe meg moped.... Men veit ikke hvilken.. Noen som kan hjelpe meg med forslag og for/imot? regner med å bruke en 17000 - 23000 De jeg har vurdert så langt er: Suzuki SMX 21000,- (Moped) Aprilia RS 50 DiTech 24600,- (Scooter) Men er veldig usikker så hadde satt pris på litt hjelp.... Ps: Mothorispania RX er litt uaktuell
dimiles Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 Velg SmX du... Passer best til deg. Og det er ikke fordi jeg ville blitt misunnelig hvis du kjørte Ditech Noen som vet hva jeg burde velge av * Aprilia Rally * Suzuki Estilete * Peaugout Vivacity Skal ikke utnytte posten til Torstein så please send meg en pm
akzj0n Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 Hei har en ditech selv. Veldig fornøyd med den. En av grunnene var vel at jeg ikke var så veldig moped frelst, er vel ofte dem som kjører crossere. En annen grunn er at jeg syns crossere er direkte harry, og eies ofte av gutter iført skitten mekanikerdress( no offence ). Uansett, skal du trimme er vel crossere det beste valget, får nok mer kraft utav den. Min går greit nok den etter en liten trimming, rundt 90 på rett vei (viser 100 på speedometret men ). Tilslutt vil jeg bare råde deg til å kjøpe lettmotorsykkel hvis du har råd, dette er noe jeg angrer sinnsykt på den dag idag. Greit nok, lappen er litt dyrere, sykkelen også. Men det er det søren meg verdt.
eab Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 Er du rusk? Kjøp en brukt moped! Halve prisen og ikke så mye dårligere Selv de to første årene faller verdien betraktelig.. Hvis du finner noen tilsalgs da
akzj0n Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 Ja, tenkte akkurat på det samme. Du taper et par tusen når du ruller den ut av butikken : Se deg om i bruktannonser først, så har du mer penger senere til bil
Aleks_r Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 Jeg foreslår Motor Hispania Furia-lett å trimme,du kan få mye ut av den,og ikkeminst: den er stilig!
Torsteinen Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Skrevet 31. mars 2003 ja, har tenkt på den furian og... Skulle opprinnelig kjøpe brukt, men de selges jo for svin priser, folk er ikke riktig fornuftige, Foreldrene mine vil heller spytte i noen lapper og så kjøper jeg nytt enn å kjøpe brukt og risikere komplikasjoner og annet ved brukt moped... Har ikke noen rettigheter og sånn da vet dere... Men noen fler som har forslag? Ingen som anbefaler SMX? Er viktig å si at jeg bor i oslo så det dreier seg her om bykjøring, vurderer derfor ikke f.eks RMX
fondus Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 Kjøp jente5 du neida seriøst så kjøper du en Derbi. Er mopeden med en av de beste aksene på markedet dessuten går de fort i trimmet tilstand, det kan jeg skrive under på
Torsteinen Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Skrevet 31. mars 2003 har du noe bilde/pris?? En ting til: er det noe som helst lagringsrom i noenb av mopedene? f. eks smx? Hvor har man vognkort og sånt.. er det noe plass tild et eller må jeg ha hele jævelen i lomma?
akzj0n Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 de fleste mopeder har jo rom til hjelp og vognkort, mens crosserne ikke har plass til noe..litt kipt å bære på hjelmen ja.
Torsteinen Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Skrevet 31. mars 2003 er det ikk en liten lomme til vognkort og lommebok engang?
akzj0n Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 er det ikk en liten lomme til vognkort og lommebok engang? Det skal jeg ikke si for sikkert, men kan ikke huske at jeg har sett det på noen. Men det burde vel være enkelt å finne ut..
Kaksa Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 vurderte Smx sjøl. men det blei lett-sykkel, første teoritime tok eg i dag =) men rmx(smx) har bare ei lita "plastpølse" til å legge vognkortet i i bakskjermen. kansje du skal vurdere Aprilia rs50? går 120 +- bare etter å ha tatt ut blombering.. =) litt dyrere men, skikkeleg tøff sykkel også.. derbi vil eg ikkje anbefale, girkassa er ikkje til å stole på.. eller du kan kjøpe tempon min..
Hondaen Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 Kjøp en moped fra Honda. De er markedslederen og jeg kan garantere deg kvaliteten
abcd423417984 Skrevet 31. mars 2003 Skrevet 31. mars 2003 jeg har en tempo panter. ingenting er som klassiske mopeder kosta meg 3k og går i nesten 100km/h
Torsteinen Skrevet 31. mars 2003 Forfatter Skrevet 31. mars 2003 rs50 er alt for dyr... er dessuten ikke innteresert i høyere hastigheter enn 70.... men hvor fort går smx når man tar ut plomba? er den god å kjøre? noen som har den? er innteresrt i å høre litt spesifikt om den
Kowalski Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Du skal ikke kjøpe moped. Moped bråker og er forbeholdt harry bygdefanter! Scooter er greiere, nyere modeller bråker mindre og er greie å ha med å gjøre. (okei, dette er et litt bittert svar fra en som bor sentralt, med en ganske traffikert gate utenfor vinduet. Der råner Bærumsungdom natt og dag med trimmede mopeder som lager sinnsvakt irriterende lyder. Aldri stopp. De synes det er kult å jokke gassen på tomgang..)
Kaksa Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 eg skulle gå for ein SmX, inntil ho mamma sa nei til moped.. den går vel ca 75 når blomba er ute, det er ganske standard.. ville gått for ein SmX eller Derbi senda.. helst smx sia derbi si girkasse er så som så med, kan nesten sette penger på at du kjem til å ha utgifter med rep. av girkasse på ein derbi.
tadcomp Skrevet 1. april 2003 Skrevet 1. april 2003 Gå for Aprilia RS50 DiTech du, den ser mye stiligere ut, og en scooter egner seg bedre til bykjøring enn en moped.
Anbefalte innlegg