Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

For liten penis?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, målte penisen min her idag. Satt på en film, og bladde igjennom noen bilder til penisen ble helt erigrert. Tok fram målebandet, og målte av 9-10 cm. For meg funker den fint, får handa rundt uten problem, og utløsning uten problem. Men er ikke 9-10 cm erigrert for liten for en dame/jente/kvinne da ? Og går det an og leve alene seksuelt på den måten hele livet, uten at det er noe problem? Vet jo at det finnst sånne folk som lever i Sølibat da, enkelte av de klarer jo seg.

 

Mener, tror det skulle gå og leve alene da, eller ?

 

Er forresten seriøs her, er ikke noe forumtroll. Valgte og poste anonymt, da dette er et sårt emne for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da kan jeg nesten garantere deg at den kommer til å vokse mer. Noen er litt seinere ute enn andre rett og slett.

 

Det kan du faktisk ikke, men det er en god sjanse for det. Veksten stopper ikke før 18-20.

Lenke til kommentar
Har det ikke blitt nok tråder som omhandler akkurat det samme?

 

Bruk søkefunksjonen, og vit at størrelsen ikke har så mye å si. Og hvis du virkelig er desperat så er plastisk kirurgi ett alternativ for deg

Har lest at man ikke kan gjøre det der i Norge? Og at resultatet er veldig forskjellig.

Lenke til kommentar

Om du har kommet sent i puberteten kan det hende du rett og slett "ligger litt etter". Hvis du er bekymret for at ting ikke vokser som normalt (det være seg penis, hår rundt om kring etc) kan det skyldes lavt hormonnivå. Isåfall er det mulig å få legemidler for dette. Men som sagt, det er vel mest sannsynlig at du bare "henger litt etter". Penis slutter å vokse først rundt 18 til 20års-alderen. Så du har fortsatt 2 til 4 år. Og hva størrelsen på en gjennomsnittlig erigrert penis ligger på har jeg lest flere tall. Men gjennomsnittet som opplyses på forskjellige steder ligger på mellom 14 og 16 så vidt jeg har sett. Et siste tips. Ikke gå inn på Kvinneguiden sitt forum og spør om dette. ;)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Gjest Guest_Tore_*

Målte du den da du gjekk i 6. klasse? Eg tenkte bare vist det var med å holde rundt den (om du onanerte i 6. klasse) så er den like stor i forhold til din hand, som du må hugse har blitt større alle de åra.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-INkUtP
Teit ordtak må jeg si...

 

Størrelsen teller faktisk. Er vel ikke så veldig lett å bruke en 9cm lang dingdong så effektivt, vel?

 

Dagens! haha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...