flopflop Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Spørsmålet sier det meste. Man får opp en melding om at man har "12/52 guard points scouted" osv når man har funnet frem til ammo-lageret eller lignende. Men har det noen innvirkning annet enn at ikonet i menyen forandrer seg? Posten ser jo helt lik ut neste gang man er på besøk?
Sodd Ball Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Da vet du hvor du kan dra hvis du vil fylle opp med ammo/moltovs/explosives/syrettes.
duppsko Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Synes godt man kunne kuttet ut spawns der når man først har "overtatt" det.
Corlan Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Omtrent alle klager på akkurat det, så det er vel ikke usannsynlig at vi får en patch med det.
Khogn Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Omtrent alle klager på akkurat det, så det er vel ikke usannsynlig at vi får en patch med det. Håper på det! Med respawn 3 ganger i døgnet (hver 8. time) hadde spillet blitt mye bedre, og mer realistisk.
Ascorius Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Synes godt man kunne kuttet ut spawns der når man først har "overtatt" det. Å kutte de ut helt hadde nok blitt litt kjipt, er glad for at de spawner igjen, da blir det mer action mens jeg brummer rundt på savannen. Men det kunne kanskje tatt litt lengre tid før de respawna. Men personlig synes jeg at det fungerer greit slik som det er. Til trådstarter...etter du har scouta så får du et ikon som viser hva slags utstyr du kan finne der. Er ganske praktisk. Spesielt de stedene med ammo, går så fort tom for skudd til mac 10 (bruker mac 10 og dragunov)
Corlan Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Har ikke spilt veldig mye enda, rundt 20%, men merka at våpenoppdrag plutselig stoppet. Er det en trigger for å få de til å starte igjen? Begynner å bli lei ak og mac10 nå, og kunne tenkt meg en ar16 f.eks.
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Har ikke spilt veldig mye enda, rundt 20%, men merka at våpenoppdrag plutselig stoppet. Er det en trigger for å få de til å starte igjen? Begynner å bli lei ak og mac10 nå, og kunne tenkt meg en ar16 f.eks. Gjør et par av hovedoppdragene inne i byen. (Midten av kartet.)
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Har ikke spilt veldig mye enda, rundt 20%, men merka at våpenoppdrag plutselig stoppet. Er det en trigger for å få de til å starte igjen? Begynner å bli lei ak og mac10 nå, og kunne tenkt meg en ar16 f.eks. de forsetter etter du har kommet på sør kartet rundt 40% ca
Corlan Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Takker så mye Blir litt spilling til i dag da tenker jeg
Khogn Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Spesielt de stedene med ammo, går så fort tom for skudd til mac 10 (bruker mac 10 og dragunov) Jeg har samme problem. Jeg kjøpte ammo-oppgraderingen men det går fortsatt fort tomt.
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Spesielt de stedene med ammo, går så fort tom for skudd til mac 10 (bruker mac 10 og dragunov) Jeg har samme problem. Jeg kjøpte ammo-oppgraderingen men det går fortsatt fort tomt. kjøp deg deagle eller star 45 istedet
Corlan Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Eller granatkaster, og lay mayhem Spilt en del nå og har endt opp med følgende våpen: AR16, Granatkaster, Dart gun Har alt jeg trenger da egentlig. En håndfull snipeskudd, en utrolig god assault rifle og stort potensiale for skade med granater + håndgranater.
CustomTP Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 slenger inn et spørsmål på noe helt annet. kjøpte Farcry 2 sist fredag og leste at pcen min burde takle det, istede hakker og stopper nesten når det kommer mer enn to bad guys som skyter på meg (dette er på low, og oppløsningen på det laveste). Jeg har athlon 64 x2, 2gb ram, 7900gtx 512mb... burde ikke dette holde?
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 prøvd og oppdatere drivere? operativ system har du?
Corlan Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har ikke mye bedre enn det der. 8800gt. Kjører alt på max på 30 fps+
Phinex Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Omtrent alle klager på akkurat det, så det er vel ikke usannsynlig at vi får en patch med det. JA! sava, å lei jeg er av å måtte drepe alle på scout pointsene heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele tiden når jeg cruiser gjennom landet. sykt klar for en patch med færre respawns.
Corlan Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har gjort det til vane og bare brenne gjennom alle guardposts, og heller kverte eventuelle biler som følger etter hvis de blir for plagsomme. Fungerer greit mesteparten av tida.
CustomTP Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 prøvd og oppdatere drivere? operativ system har du? har kjørt win xp pro x64 edition en stund nå. skal kjøpe en xp cd nå neste mnd, tror dere det vil fungere bedre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå