MrLuni Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Jeg veit hvem som svindelt meg, hva kan jeg gjøre mot han for å få tilbake kontoen? Jeg har ikke rett namn på kontoen min.. Det står mitt namn som fornamn og etternamnet til min stebror som eiger av kontoen (jeg fikk en char av min bror), og da blir det vanskelig å gi ID for å få tilbake kontoen min. Det er en idiot lenger sør i landet som jeg ikke kan nå. Han vet hvem jeg er og han ignorerer meg.. Skal jeg ringe hans foreldre (skape styr), politiet eller hva? Endret 26. oktober 2008 av MrSmile
Bruktbilen Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Ring foreldrene og forklar sitasjonen enkelt for dem, fungerer ikke det så kan du anmelde saken.
MrLuni Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 Ring foreldrene og forklar sitasjonen enkelt for dem, fungerer ikke det så kan du anmelde saken. Noe sier meg at å anmelde saken ikke gir meg så mye.. Men kan alltids sie at han driver med "stor" svindel. Hørte nemlig rykter om det
Birdielòl Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 mitt geniale forslag er å hacke han tilbake,D
MrLuni Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 mitt geniale forslag er å hacke han tilbake,D Ja nå har ikke jeg noen 1337 skills i å hacke da..
Jambimaster Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Ring foreldrene. De burde forstå situasjonen.
MrLuni Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 Har sendt melding på han.. Blir spennende å se om han tar kontakt. Truet med å kontakte foreldra hans
MrLuni Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 Hvor gamle er dere? Jeg? 24år.. Han er vell + - 20 Hvordan det?
Alpakasso Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Da er det vel kanskje ingen grunn til å kontakte foreldrene hans, ettersom de ikke har makt over dere lenger.
MrLuni Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 Da er det vel kanskje ingen grunn til å kontakte foreldrene hans, ettersom de ikke har makt over dere lenger. Nei nei, fullt klar over det. Men om han da bor hjemme enda, eller kommer på besøk til sine foreldre (det veit jeg ikke) så kommer han til å få et jævla mas
Jambimaster Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Ah, prøvd å sagt i fra"foreldrene" til accounten din? Hr. og fru Blizzard? Endret 26. oktober 2008 av Molsterhead
MrLuni Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 Ah, prøvd å sagt i fra"foreldrene" til accounten din? Hr. og fru Blizzard? Jepp. Problemet er at jeg ikke husker the secret question. OG at eigernamnet er fornamnet mitt og etternamnet til min stebror (som ikke er likt). Det skaper noen problemer tydligvis.
Mats1988 Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Kan jo ikke være så stress og skaffe stebrors ID da?
Kuldesjokk Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Ring foreldrene og forklar sitasjonen enkelt for dem, fungerer ikke det så kan du anmelde saken. Anmelde en sak nå til dags er nærmest håpløst, har flere eksempler på saker der politiet har fått alle detaljer ned til adressen hvor de kunne hente 10+ stjålne skutere der den som meldte saken hadde registreringsnummer og navn på alle eierne. De gadd ikke
Elvorn Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Kjip den der, men håper det ikke går utover RaF'ingen vår MrSmile Men, kan du ikke si til blizz at stebroren din har skifta fornavn eller no sånt? Endret 26. oktober 2008 av Elvorn
MrLuni Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Kjip den der, men håper det ikke går utover RaF'ingen vår MrSmile Men, kan du ikke si til blizz at stebroren din har skifta fornavn eller no sånt? Hehe neida Elvorn. The RAF will go on. Har jo tross alt ingen andre kontoer Endret 26. oktober 2008 av MrSmile
MrLuni Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 Har foresten et annet problem og. Jeg hadde for leeenge siden en warriorlvl60 som var registrert på en hotmail adresse. Men nå som jeg skulle sjekke den etter flere års opprom, så er hotmail kontoen min oppløst. Er det mulig å få tak i den konten da?
spiffers Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Hvor sørpå bor denne duden? Kanskje noen fra forumet kan besøke han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå