Gå til innhold

Ny Full HD LCD tv 40-42"


Anbefalte innlegg

Har holdt på og sett litt på LCD tv'er og fant en jeg falt litt for i en Elkjøpavis her forleden, denne. De kjører et tilbud på den denne uken til 7995kr. Så da var spørsmålet mitt, er dette den beste Full HD 42"/40" LCD tv'en man får til den prisen? Hvis ikke så kom gjerne med forslag i 40-42" størrelsen og Full HD så klart. Har et budsjett på rundt 9000kr, kan vel strekke meg opp til 10000kr om det skulle være en mye bedre tv enn de til <9000kr.

 

Bruksområde er PS3, Blu-ray, tv titting via parabol (får vel skaffe meg en HD tuner også) og det kan vel hende at jeg kommer til å koble til pc'en.

 

Ellers så er jeg fullt klar over at den Phillips tv'en jeg linket til lenger oppe ikke har VGA inngang, har pc med HDMI så 0 problem om noen skulle nevne det.

 

Og er 100Hz og 24p noe man bare må ha? Blir det noen stor forskjell egentlig?

 

Ellers på forhånd takk for hjelpen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du ikkje skal bruke den stort til PC, kvifor LCD og ikkje plasma?

 

Pga at jeg er litt usikker på dette med innbrenning og strømforbruk. Har hørt mye bra om den Philips'en, leste en test som sa at den var en av de LCD tv'ene som brukte minst strøm i den størrelsen.

 

Og en PS3 kan jo faktisk brukes til mange pc relaterte ting. Og hva med kanallogoer, brenner ikke de seg fast i plasma tv'er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...