Gå til innhold

Far cry 2 på konsoll eller pc?


Anbefalte innlegg

Hei

 

jeg lurte på om det er veldig store forskjeller på grafikken mellom konsoll og pc på far cry 2? Jeg skjønner at det kan være litt bedre på pc, men er det mye bedre?

 

Og er det noen som har prøvd spillet både på ps3 og 360? Er det noen forskjeller? framerate osv?

 

takk for alle svar:)

 

 

Steamy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grafikken er mye bedre på PC, ja (imponerende lys- og skyggeeffekter med DX10, skikkelig antialiasing, osv.). Har du en god gamer-PC kan du kjøre alt på maks med veldig OK framerate.

Det er et spill som er veldig stabilt, så det blir heller ikke noe framerate drop på konsoll... men grafikken er som sagt mye finere på PC hvis du har en maskin som takler det og har tilgang til DX10-effekter.

 

Jeg vil anbefale å gå for versjonen som har best grafikk, da spillet er basert på stemning og realisme. På PC kan du i tillegg lagre når og hvor som helst. Dessuten er det et FPS, så PC burde valgt første valg pga. kontrollene ;)

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Men skulle gjerne sett noen som aimer og kan med ærlighet si de mener det er samme frihetsfølelse i kontrollen som med mus og tastatur:P

 

Isåfall så er det folk som ikke har erfaring eller har skills med mus og tastatur som mener håndkontroll er bedre rett og slett

 

så er det bare å gå i gang og ta duell mot en erfaren fps spiller med mus og tastatur mot konsoll kontroll så burde det faktisk ikke være et ord man skal ha sagt når nederlaget er i boks

Endret av Piokken
Lenke til kommentar

FPS er best på PC, sålenge de som gir det ut ikke har ødelagt kontrollene slik de har med FC2.

 

Så mye problemer med det spillet på PC at det er rart det ikke har kommet noen patch enda.

 

Her har de prioritert konsoll versionen og ikke brydd seg stort om PC

versionen.

 

(nå vet jeg at det er noen som ikke merker mouselook problemene og

widescreen buggen, men det er egene tråder om det på ubisoft, og de aller fleste andre gamer forums.)

 

Jeg vil tro at ting som høyere tekstur oppløsning, bedre

skygger og lighting er det som er er bedre på PC versionen.

Krever jo seff Vista, men DX10 gir faktisk bedre ytelse en DX9 i

dette spillet, og man kan ikke nekte på at den semi realistiske

cgi/tegnefilm grafikken kan skape noen meget spesielle og atmosfæriske

stemninger :)

Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale å gå for versjonen som har best grafikk, da spillet er basert på stemning og realisme. På PC kan du i tillegg lagre når og hvor som helst. Dessuten er det et FPS, så PC burde valgt første valg pga. kontrollene ;)

 

 

Jeg ville anbefale å gå for versjonen til den maskinen du liker best å spille på, og som kan gi deg en bra opplevelse....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...