Zepticon Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Apropos invasjonen... Argent Dawn har også dukket opp igjen slik de gjorde før Naxx. Min nydingede 70 Paladin fikk glatt fire epics og flere gode rares samt alle de Argent Dawn trinketene. Den som summoner en Argent Knight er spesielt rå, og noe som gir folk hakeslepp hehe. Argent Dawn gearet ser jo også litt ut som T3 (eller var det T2?). EDIT: Tøff video. Han sier riktnok Sylvanas ja, men det er jo helt klart ikke henne. Ser også ut som de blir infisert med "The new plague" men det er jo litt merkelig. Vi vet jo at forsaken lenge har jobbet med en ny plague, men denne nye plaguen til Arthas finnes jo i Undercity også. Så da er det to forskjellige plagues? Eller var det noe poison greier de skjøt ned på allies, scourge, og horde? Grobunn for spekulasjon hvertfall Greia er vell at at forsaken lage "sin egen" plague, som skal forvandle både scourge og living til forsaken. Tror det er Varimatras og apoteker folka i Undercity som er skjefen bak dette. Sylvanas er ikke med på dette siden hun fremdeles er nightelf innerst inne.
anonymouse Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Ble helt umulig å få no loots for meg ihvertfall. Vi er vel sikkert 5 hordes mot 20 alliances på de områdene jeg har vært hittil Ja det ble fort slik... først nå begynner saker og ting å respawne'. Jeg har fått alle Argent rewards nå på min pala inkludert alle trinketene og item sets som dropper av rare spawns og shadows of doom eller hva de heter. Godt fornøyd med det Der hvor jeg spilte var det tre nesten fulle raidgrupper som holdt på i samme område... to alliance og et horde... heldigvis PVE realm hehe EDIT: Etter server restart har argent healers forsvunnet ifra alle andre steder enn "inn" og ved siden av kongen, i alle byene... Endret 26. oktober 2008 av anonymouse
DisplayName123 Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Hm, trinkets? De har ikke jeg sett noe til. Edit: Glem det, tenkte ikke på at du kan kjøpe trinkets fra quartermaster. Endret 26. oktober 2008 av Inxs
Lightningwolf Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Er ikke Sylvanas som styrer Putress i den filmen. Han og Varimatharas foræder Sylvanas og tar over Undercity. Det blir et quest og være med Thrall og Sylvnas for å ta tilbake Undercity og hindre Varimatharas i å summone denne mystiske masteren sin som han snakker med. http://www.wowwiki.com/Quest:The_Battle_Fo...city_(Alliance) Link til questet hvor alliance går inn i Undercity med King Varian Wrynn og Jaina Proudmoore http://www.wowwiki.com/Quest:The_Battle_Fo...dercity_(Horde) Samme questet for Horde. Endret 26. oktober 2008 av Lightningwolf
Mats1988 Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Man får også en super dmg boost i den instancen, så gjennom hele instance med druid pov, og han critter opp til 21k og har 10k normal crits. Gleder meg til å prøve denne instancen.
anonymouse Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 Har dukket opp en quest nå i Shattrath med disse Apothecary folka... Noen skrev at til undead sier de "For Sylvanas". Kanskje det er slik for hver faction uansett, og at de sier det, men ikke mener det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå