Gå til innhold

Hjelp til å velge komponenter for bygging av spillepc til bla. FC2


Anbefalte innlegg

Jeg hadde en tråd litt tidligere der jeg skulle kjøpe ny PC, men på grunn av noen uforutsatte utgifter osv ble det utsatt. Nå er jeg derimot her igjen, med oppsparte midler.

 

Her er min foreløpige handlevogn: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=78637

 

Hvordan tror dere dette funker ilag? Er det noe jeg kan spare på?

Målet mitt er å kunne dra Far Cry 2 tilfredsstillende. Jeg er ganske prisfølsom akkurat nå, så hvis noen har tips om evt. innsparinger - uten for mye tap av ytelse, hadde det vært supert.

 

Takker for alle svar.

Endret av mathiasfg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller FarCry 2 akkurat på denne her:

 

evga 680i sli

xfx 8800 gts 320

c2d e6600

mushkin XP2-8000 4 GB

 

spillet går så det griner på high DX9 1680x1050. Har ikke testa noe høyere enda, grafikken er god og spillet går godt så jeg trenger ikke mer.

 

Utifra det så er jo ditt oppsett mer enn godt nok, men jeg ville nå hatt minst 4 GB minne. Ikke bare pga. spillet, men også alt annet man bruker maskinen til.

Endret av CoreTEC
Lenke til kommentar

Ser bra ut, men velg 4 GB minne. Har selv 4 GB og bruker opptil 3,6 GB når jeg f eks kjører Age of Conan (noen små protgrammer i bakgrunnen (blant annet Skype (kun når jeg spiller med en kompis (gidder ikke å bruke VT siden Skype er lettere når man bare er to stk)))).

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...