Gå til innhold

OneCall - Min erfaring med kundeservice


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går klarte jeg å kløne det til for meg selv, og mistet mobilen min. Mobilen var gammel og klar for bytte, det var verre med sim-kortet som satt i.

 

Jeg fikk sperret sim kjapt og greit på nett, men fikk ikke bestilt sim. Jeg ringte til OneCall, og fikk beskjed om stor trafikk. Intet uventet der, men etter ca 30 sekunder svarer en hyggelig jente meg. Hun gir meg god hjelp, men jeg må sende en mail til dem for å få bekreftet noen detaljer. Jeg sender så mail, og belager meg på lang behandlingstid. Men nok en gang blir jeg positivt overrasket. Etter ca 2 timer får jeg svar, og alt er fikset. Nytt sim er på vei, og OneCall har overbevist med god kundeservicen ovnefor meg!

 

Mange operatører får mye pepper rundt omkring, så derfor ville jeg bare dele min solskinnshistorie med dere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg synes er bra på toppen av dette, er jo at One Call har særdeles lave ringepriser, men at det tydeligvis ikke har gått utver kvaliteten på kundeservice.

Skrevet (endret)

eg selv må si at One Call har besvart/hjulpet meg innenfor ganske kort tid. Så jeg er veldig fornøyd. Påpekte også at Deres sim-kort ikke alltid fungerte tilfredsstillende i iPhone. Etter noe tid kom One Call tilbake med en ny type sim-kort, dette er seriøs kundebehandling. Ingen kostnader ved å få nytt sim-kort. Bra! :thumbup:

Endret av ebbe77
Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen fra OneCall da jeg sa opp abonnementet. Har ikke hørt et kvekk fra dem etter siste faktura :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...