Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er noen forskjell på de to TV-ene utenom designet. Navnet er jo det samme med unntak av ett siffer og de koster det samme.

 

Nå tror jeg egentlig ikke at det er noen fordel med full HD på en 32" som hovedsaklig skal brukes til PS3. De fleste spill er bare i 720p, og en modell med 720p som maksoppløsning ser ofte litt bedre ut enn en 1080p som må skalere.

 

Dersom skjermen har andre bruksområder som støtter full HD kan du kanskje vurdere det, men i denne prisklassen tror jeg det er andre egenskaper du burde prioritere. Ikke at jeg nødvendigvis veit hva du burde kjøpe da..

Lenke til kommentar
Ja du ser forskjell på 1080p og 720p, men som sagt er det svært få spill som kjører i 1080p uansett. Den TV-en du linker til så jeg det var en som var fornøyd med i en annen tråd her, men jeg har ikke testet den selv.

 

Hvordan ser du forskjell på 1080 VS 720 og jeg ønsker dette godt beskrevet da jeg ikke klarer til å se forskjell på min 50 tommer? Jeg lurer virkelig på om synet mitt er så dårlig selv om jeg scoret veldig godt hos optiker for et år siden men lurer da på om jeg bør betale 400,- til for en ny test?

Lenke til kommentar

Tror det hele er et spørsmål om hvor kresen man er :) Har tenkt å kjøpe en ny 32" snart, og kommer ikke til å satse på full HD da, ser neppe forskjell på en så "liten" tv og hadde ikke tenkt å investere så mye at jeg like gjerne kunne kjøpe en 40" full HD.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
har også tenkt til å kjøpe en 32 " full hd. som skal brukes til ps3 spilling og koble opp Pcen på den. Lønner det seg ikke å kjøpe full hd??

 

Fordelen med full hd er høyoppløsning på skjerm via pc bruk "hvis man liker høy oppløsning" man får ikke noe bedre bildekvalitet på tv sendinger og PS3 heller motsatt men skal du kun bruke den til pc og ps3 og liker en 1920 x 1080 kontra en 1366x768 ved pc bruk så kanskje du skal gå for full HD eller rett og slett kjøpe deg en pc skjerm med HDMI inngang... Vil du ha den beste 32 tv-en så er faktisk HD ready hakket bedre som feks denne som er av de beste 32T man får kjøpt. https://prisguiden.no/product.php?product_id=95638

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...