Gå til innhold

[Accomplished] Legendarymount - Black Qiraji Battletank


Anbefalte innlegg

Slik sett må du dedikere deg til alt i spillet, men tiden det tar er derimot et diskuterbart tema. I alle fall ser den mounten bedre ut en den forvokste pippelippen blood elves rir på, går bra på paladinen min men magen min derimot er tynget ned av fjørkreet. Tror jeg må ta meg noen turer gjennom AV for å få den mounten i stede.

 

Etter at jeg fikk dragen min fra Wyrmrest har jeg blitt så innmari pirken på mountenes utseende, har aldri vært det før.

 

Jo, men mer en å bare traske inn i instancet for å trykke på kista med loot som er hele wotlk i et nøtteskall nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heh. Blizzard har jo noen bra kort på hånda når det gjelder å tjene penger.

 

20 euro for transfer per vei = 40 euro per person i løpet av ~30 dager.

 

200+ folk x 40 euro blir jo litt ekstra cash, for noe som skjer automatisk nå.

 

Men grats!

Men sett i forhold til X millioner spillere x 12 euro pr måned så blir vel dette en dråpe i havet...

Lenke til kommentar

Ser de har åpnet nok en ny server nå, og sitter derfor å vurderer denne tittelen/mounten selv :) Stort sett eneste jeg har igjen er de 10 elementium orese'a.

 

Det er fremdeles sånn at characteren blir låst i 30 dager etter å ha transferet eller?

 

edit: har forresten hørt no rykter om at tittelen kun går til den første som åpner, mens mounten går til alle...stemmer dette? :S

Endret av Dkdaffy
Lenke til kommentar
Ahn’Qiraj Gates Open on All New Realms (added 06/02/2009)

Going forward, the gates of Ahn’Qiraj will start out open on all new realms that are created. While we recognize that this is a unique event, we feel that the complexity of this event can cause various issues that negatively impacts a player’s game play experience. By automatically opening the gates and allowing immediate access to the Ahn’Qiraj instances, we would like to promote the higher level content that is available as well as ensure a smooth overall experience for players on these new realms.

wow-forum

 

Bra.

Lenke til kommentar

Hva med å si hvorfor du syns det er bra?

 

Selv synes jeg det er dritt. Fjerner det eneste unike du kan jobbe mot uten å trenge facerolle tastaturet noen timer i uka. Men etter å ha sett hva Blizzard har gjort med spillet i det siste så måtte jo bare dette skje etter all den grininga på forumet om at kun de som gjorde det på den aktuelle serveren fortjente mounten ( som er bullshit ) så bukka dem under og fjerna hele driten.

 

Jeg har mounten og bryr meg ikke nevneverdig, men fortsatt en utrolig kjip ting å gjøre.

 

Men likte argumentasjonen dems med at de vil at fler skal se content fortest mulig for så å la SWP-gates være lukket på nye servers alikevel.

Lenke til kommentar

Mangler kun elementium ore'en og BWL tinga så er jeg stort sett ferdig, regner med å få gjort alt jeg trenger i BWL iløpet av denne resetten så får jeg vel et par elementium ores også, så blir det vel bare å farme resten av elementiumen fram til pct åpner

Endret av Dkdaffy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...