Gå til innhold

Nytt hjem for 50 Cent (PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Sykt tåpelig:P Han er kansje butch og litt små tøff, men han er en rapper som er lam i halve trynet-_-' Han er ingen realtime soldier eller superhelt... Så imho så blir det litt patetisk:P

Hva blir det neste? Eminem xD

Skrevet (endret)
Haha! Sykt tåpelig:P Han er kansje butch og litt små tøff, men han er en rapper som er lam i halve trynet-_-' Han er ingen realtime soldier eller superhelt... Så imho så blir det litt patetisk:P

Eminem & Dr.Dre goes gangbanging feat. The Game

Virker ikke akkurat helt lovende. Tror neppe jeg kommer til å kjøpe det.

Endret av untouch4ble
Skrevet

Å hærregud korr teit. G-G-G-G-G-G-U NOT! stygg wankster.. :!:

Helt enig dær. Blir litt for idiotisk å lage spill om en rapper x]

Skrevet
Å hærregud korr teit. G-G-G-G-G-G-U NOT! stygg wankster.. :!:

Helt enig dær. Blir litt for idiotisk å lage spill om en rapper x]

Spillet er jo absolutt ikke OM 50 Cent. Han er bare karen man spiller som.

Skrevet
Latterlig spill

Åh, har du prøvd det?

Du er vel sikkert en av de som kommer til å kjøpe spillet. Have fun!

Nja, tror ikke det. Føler ikke helt for å støtte 50 Cent, men hvis spillet er over the top, så kanskje jeg vurderer :wee:

Skrevet

Jeg tror dette spillet, i likhet med Shaq-Fu og Michael Jackson's Moonwalker, kan bli helt fantastisk, Vi må ikke glemme at både shaq og MJ har syslet med rapping!

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...