Gå til innhold

Hallow's End. - Noen som er ivrige etter achievements?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Inntil jeg faktisk får noe nyttig (+ stats, items man faktisk bruker i gameplay) så kan achievements brenne. 310 % mounts er vel så langt det eneste som er bekreftet som er i nærheten av å være nyttig? Epeen er patetisk, men de som vil bruke mye tid på noe man har så og si ingenting igjen for i gameplay får kose seg så mye de vil for meg. Er faktisk litt irritert at jeg eventuelt må ta ganske mange heroics + classic raids om igjen, siden disse ikke ble registrert automatisk.

Lenke til kommentar
Inntil jeg faktisk får noe nyttig (+ stats, items man faktisk bruker i gameplay) så kan achievements brenne. 310 % mounts er vel så langt det eneste som er bekreftet som er i nærheten av å være nyttig? Epeen er patetisk, men de som vil bruke mye tid på noe man har så og si ingenting igjen for i gameplay får kose seg så mye de vil for meg. Er faktisk litt irritert at jeg eventuelt må ta ganske mange heroics + classic raids om igjen, siden disse ikke ble registrert automatisk.

 

Hvorfor er du irritert på at du må ta det om igjen? Ingen som tvinger deg. Og når du selv sier E-peen er patetisk så er det vel ikke mye vits?

Lenke til kommentar
Inntil jeg faktisk får noe nyttig (+ stats, items man faktisk bruker i gameplay) så kan achievements brenne. 310 % mounts er vel så langt det eneste som er bekreftet som er i nærheten av å være nyttig? Epeen er patetisk, men de som vil bruke mye tid på noe man har så og si ingenting igjen for i gameplay får kose seg så mye de vil for meg. Er faktisk litt irritert at jeg *eventuelt* må ta ganske mange heroics + classic raids om igjen, siden disse ikke ble registrert automatisk.

 

Hvorfor er du irritert på at du må ta det om igjen? Ingen som tvinger deg. Og når du selv sier E-peen er patetisk så er det vel ikke mye vits?

 

Nøkkelordet i det jeg skrev er *eventuelt*.

 

Egentlig kun med tanke på at hvis de i ettertid skulle føye til noen faktisk nyttige rewards for achievement-points, så er det irriterende å vite at jeg skulle hatt langt fler points. Alltid bedre å få belønning for noe man har gjort enn noe man må gjøre *enda en gang*.

 

 

Og ja - det er å ta sorgene på forskudd, en medfødt "gave" :D

Lenke til kommentar
Jeg gjorde tricks and treats of azeroth eller hva det nå heter første dagen, men brukte ikke slike gnerds. Er jeg uten muligheter til å gjøre gnerd rage nå da? Ettersom det ikke finnes noen gresskar som har et spørsmålstegn over seg. Eller er det andre måter å få tak i dette på?

 

Tror ikke disse er bop, så du kan trade de med andre. Rett meg om jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...