Gå til innhold

Førsteinntrykk: Sony Ericsson C905


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare tilfeldighet at bilde av mobilen ble tatt når klokken var 13:37 ? :p

 

Haha, var det jeg skulle kommentere også, men måtte lese de andre kommentarene først siden jeg regnet med at jeg ikke var den eneste nerden som ville legge merke til noe sånt :p

 

Hva er det dere mener med 13:37 ? :p

Lenke til kommentar
Bare tilfeldighet at bilde av mobilen ble tatt når klokken var 13:37 ? :p

 

Haha, var det jeg skulle kommentere også, men måtte lese de andre kommentarene først siden jeg regnet med at jeg ikke var den eneste nerden som ville legge merke til noe sånt :p

 

Det første som slo meg: Aldri om dette er tilfeldig!! :p

Lenke til kommentar
Hva med google maps mobile?

Gratis og det funker perfekt :)

http://mobile.google.no

 

Gratis og gratis... Ein må jo vere kopla til internett for å kunne bruke det! Og det er langt frå gratis.

 

Man MÅ ikke være kobla til nett

Det er kun for å laste ned oppdaterte kart og informasjon

Etter det jeg vet da

 

Trokke det det er mulig med Google Maps. Tror man må laste ned data for hver gang man entrer noen kilometer eller noe sånt. Noe som kan bli jævla dyrt i lengden. Jeg synes det kunne vært noen bra gratis program på mobilen fra før, som inneholder pre-installed offline maps. Men man kan vel ikke få alt gratis her i verden.

 

BTW så ser jeg cdon.com har fått inn mobilen og er mulig å kjøpe den. Koster 4399.

Elkjop.no har den til 4299.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar
Det er snakk om pris. Samsungen koster 1500 kroner mer enn Sony'en gjør.

 

Ja den er jo forsåvidt grei, men det er også det eneste fornuftige argumentet. Men tar man med minneprisen så blir jo differansen fort under 1000 kroner.

 

Noen andre gode råd til mobil, til sånn 4000. Som har gps, wifi, god kamera 5 mp+, osv?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...