itwiz Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Som topic sir.. Hva mener dere er den beste pcen til 10k på markedet? Det MÅ være 17".. Endret 21. oktober 2008 av itwiz
Tunky Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Tror denne er grei nok. Denne kan også vurderes.
petter268 Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Hei! Jeg kjøpte akuratt en ny bærebar. Og den er jeg STOR fornøyd med. Den har det beste grafikkortet en bærbar kan ha på markedet. (Du kan sikkert kjøpe noe jævlig mye bedre, men jeg tenker ikke på at du har mange mill.) Det er en HP, den koster 12k på elkjop, så vidt jeg vet. Den kjører alle spill, BF2, CSS, Garrys mod, bruker den til skole. Og kan kjøre de fleste spill, tror jeg.. Og INGEN spill har lagget. - Petter
EivindS_ Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Hei! Jeg kjøpte akuratt en ny bærebar. Og den er jeg STOR fornøyd med. Den har det beste grafikkortet en bærbar kan ha på markedet. (Du kan sikkert kjøpe noe jævlig mye bedre, men jeg tenker ikke på at du har mange mill.) Det er en HP, den koster 12k på elkjop, så vidt jeg vet. Den kjører alle spill, BF2, CSS, Garrys mod, bruker den til skole. Og kan kjøre de fleste spill, tror jeg.. Og INGEN spill har lagget. - Petter Å si at det er det beste grafikkortet er nok litt drøyt =) Hvilket er det?
EivindS_ Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Som topic sir..Hva mener dere er den beste pcen til 10k på markedet? Det MÅ være 17".. Hvorfor MÅ den være 17 tommer? For 10000 får man ikke noe ikke noe skjermkort som drar en 17 tommers native oppløsning (17 tommerskjerm har som regel høyere maks oppløsning), noe som fører til at du må stille ned oppløsninga å oppleve crappy grafikk. Gamle spill går det nok bedre, men ikke nye.
petter268 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Hei! Jeg kjøpte akuratt en ny bærebar. Og den er jeg STOR fornøyd med. Den har det beste grafikkortet en bærbar kan ha på markedet. (Du kan sikkert kjøpe noe jævlig mye bedre, men jeg tenker ikke på at du har mange mill.) Det er en HP, den koster 12k på elkjop, så vidt jeg vet. Den kjører alle spill, BF2, CSS, Garrys mod, bruker den til skole. Og kan kjøre de fleste spill, tror jeg.. Og INGEN spill har lagget. - Petter Å si at det er det beste grafikkortet er nok litt drøyt =) Hvilket er det? Geforce GTX 9800
EivindS_ Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Hei! Jeg kjøpte akuratt en ny bærebar. Og den er jeg STOR fornøyd med. Den har det beste grafikkortet en bærbar kan ha på markedet. (Du kan sikkert kjøpe noe jævlig mye bedre, men jeg tenker ikke på at du har mange mill.) Det er en HP, den koster 12k på elkjop, så vidt jeg vet. Den kjører alle spill, BF2, CSS, Garrys mod, bruker den til skole. Og kan kjøre de fleste spill, tror jeg.. Og INGEN spill har lagget. - Petter Å si at det er det beste grafikkortet er nok litt drøyt =) Hvilket er det? Geforce GTX 9800 Tviler sterkt på at han har ett desktopskjermkort i en hp laptop til 12000 =) Var det jeg lurte på. Det beste til laptop er jo som du sier 9800M GTX. M for mobile =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå