Gå til innhold

Hvor kan jeg laste ned gratis, lovlig musikk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

last ned Kazaa... :lol::lol:

[HUSK]

All musikk som lastes ned som man ikke har fra før av på CD er ulovlig :woot::woot:

Utenom freemp3`s sponset av popups og all slags dritt :evil:

Skrevet

Det kommer ann på om du vil ha "kommers" musikk eller hva andre ukjente artister (som meg) har laget. Du finner ikke Top40 gratis på nettet og hvis du finner det, er det teknisk sett ikke gratis. INGEN plateselskap tjener penger på å dele ut musikken gratis på nettet... ;)

(Selv om de burde :D)

Skrevet

Om det ikke er kommersiell musikk gir jeg f i, så lenge det er lyd og kommer ut av høyttalerene er det bra. Jeg hadde heller ikke forventa kommersiell musikk.

Skrevet

www.ugress.com

Flere av de beste låtene til Ugress (blant annet Loungemeister) ligger gratis ute til nedlastning!

Edit: Så av hjemmesida deres at de skal spille på TG! Så dem på Rockefeller for noen måneder siden og det var knall! :smile:

Skrevet

Feil , det er lov å laste ned til EGET bruk....

Men viss du deler selv , så gjør du noe galt...

Så det er bare til å laste ned!!!

Skrevet

Tellé Records er et plateselskap jeg har fulgt en del år nå, og som jeg har stor sans for. Gjengen valgte nylig å legge ut noen album for nedlasting, låtene kan gratis lastes ned her

Anbefales en titt!

Skrevet

kan du laste ned hva du vil av mp3'er o.l så lenge du ikke videreselger det... (norge er ganske myke på det)... last ned så mye du orker... men støtt de artistene du vil høre mer av! Hvis ikke kommer de ikke med mer god musikk... :grumpy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...