Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Innvandrings politikken i Island

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Vi har da et prosjekt på skolen, jeg skulle gjerne ha intervjuet en ifra Island eller en som har flyttet til Island.

Om du er ifra Island eller har flyttet til Island ville jeg gjerne ha hatt ett intervju med deg!

Hvis det ikke er noen som melder seg for intervju, er det noen som har giddet å hjelpe meg å finne et nettsted eller noe lignende så jeg kunne ha fått intervjuet en eller ei ifra Island.

-Mikael Salemonsen

Endret av Salemonsen_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feil 19K arbeidsinnvandrere der nå, men leste nylig en reportasje om at flere av polakkene begynte å komme seg hjem igjen siden de tjente omtrent like mye som hjemme pga davalueringen som har skjedd med den Islandske kronen den siste tiden.

Skrevet
Håper Island holder seg etnisk rent, så har man et sted å dra når Norge går til helvete.

"Etnisk rent"? Er det et utrykk som er vanlig i ditt vokabular?

Skrevet

Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

• 2 uker senere...
Skrevet
Håper Island holder seg etnisk rent, så har man et sted å dra når Norge går til helvete.

Så du mener at Norge går til helvete p.g.a. innvandring?

Det er en medvirkende faktor, ja.

Skrevet

Så du mener at Norge går til helvete p.g.a. innvandring?

Det er en medvirkende faktor, ja.

Okei...

Skrevet

[sorry for offtopic]Her lukter det fordommer og sannsynligvis rasisme lang vei... At Norge har gått til helvete pga. innvandring er bare dumt å si. Dette landet er ganske så motsatt av helvete, og det at innvandre oppleves som veldig kriminelle har med fordommer og media å gjøre. Man blir ikke helt intigrert den første eller andre generasjonen av innvandrere, men de neste er like godt/ nesten like godt integrert i samfunnet som nordmenn. [/sorry for offtopic]

Trådstarter:Se på denne linken:

http://www.utl.is/english/immigration/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...