Ezzpena Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Hei Ønsker å koble opp pcen til tven. Pcen har hdmi, vga og s-video utgang. Tven har kun scart og compositt inngang. Slik jeg har forstått det er det s-video som ville vært det enkleste å bruke mellom pcen og tven, men tven har ikke inngang til det. Så jeg lurte på om det fantes overganger fra s-video til compositt (tror det heter kompositt, (er tre plugger i hver sinn farge)), som ikke koster så fryktelig mye? Eller om det er andre ting som er bedre å bruke... Takker for eventuelle svar
Hårek Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 Kompositt er en enkel gul plugg (rød og hvit er til lyd). Clas har slik overgang. http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=53269847
Zalo Ultra Skrevet 20. oktober 2008 Skrevet 20. oktober 2008 s-video gir bedre kvalitet enn kompositt du finner inngang for s-video i scart-kontakten bruk f.eks en sånn eller en slik en...
Hårek Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 du finner inngang for s-video i scart-kontakten Det hjelper lite hvis ikke TV har S-Video inngang. Og det er det mange TV'er som ikke har. Da får man sort-hvitt bilde.
Mr D Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 s-video gir bedre kvalitet enn komposittdu finner inngang for s-video i scart-kontakten bruk f.eks en sånn eller en slik en... Funker bare hvis TV støtter s-video på scart og det er det mange TV-er som ikke gjør...
Ezzpena Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Skrevet 21. oktober 2008 hmm. ok skal se om jeg finner en manual hvor det står om den støtter s-video i scarten.. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå