Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Utgifter etter slosskamp


HaterDiskus

Anbefalte innlegg

Ble litt leven i helgen, og er i den forbindelse et par ting jeg lurer på (har allerede laget en tråd under 'helse' om det helsemessige). Trenger ikke å dra opp forhistorien, men det endte med en slosskamp som ikke gikk min vei for å si det sånn. Merker i dag at jeg har skadet flere tenner. Vil jeg komme noen vei med å anmelde, eller vil jeg få alle utgiftene selv?

 

Så en annen ting. Ble overfalt på vei ut av lokalene, og tror jeg må en tur til legen. Lurer egentlig på det samme som over. Dette var et forholdsvis uprovosert angrep, og sånn jeg ser det stiller saken seg en god del annerledes en den over.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan anmelde uten å ha en spesifikk person du anmelder ja. Du anmelder forholdet, så er det opp til politiet å bevilge ressurser til etterforskning for å finne gjerningsmannen. Dessverre er det nærmest garantert at det ikke skjer, men at det henlegges i den situasjonen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Ble litt leven i helgen, og er i den forbindelse et par ting jeg lurer på (har allerede laget en tråd under 'helse' om det helsemessige). Trenger ikke å dra opp forhistorien, men det endte med en slosskamp som ikke gikk min vei for å si det sånn. Merker i dag at jeg har skadet flere tenner. Vil jeg komme noen vei med å anmelde, eller vil jeg få alle utgiftene selv?

 

Så en annen ting. Ble overfalt på vei ut av lokalene, og tror jeg må en tur til legen. Lurer egentlig på det samme som over. Dette var et forholdsvis uprovosert angrep, og sånn jeg ser det stiller saken seg en god del annerledes en den over.

 

 

Anmeld

Dra til tannlegen, få dokumentert skadene

Det er noe som heter voldsoffererstatning

men da må du anmelde.

Også er det noe som heter reiseforsikring.

Lenke til kommentar
dra til tannlegen, dra til legen, anmeld for faen. tennene kommer til å koste deg tusenvis av kroner. de fikser ikke seg selv!

Tennene er noe av det man bør ta godt vare på. De fikser ikke seg selv, og det er jævlig dyrt å fikse de hoss tannlegen.

 

Men som du sier har du allerede fått "ordnet" opp situasjonen, og det at personen har blitt lovet et helvete om noe skjer er vel og bra. Det med tennene dine er en avgjørelse du må finne ut av selv.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...