Gå til innhold

Har du sett meg før? v1.0

Sewero

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
QBab har akkurat skiftet avatar! Har sett han før.

Jepp, kjenner deg igjen!

Så at du kjøpte deg en geit i gledebrudd tråden for en tid tilbake, hehe lol :p

Skrevet
Og hvorfor hoppa du over meg? :hrm: (det kan jo ikke ha vært fordi vi posta samtidig, jeg posta en halvtime før deg.)

Har sett deg Knewt ;)

Kommeterte det tidligere også, da mtp. måten navnet ditt er skrevet på.

Skrevet

Hehe. Okai. :p

Har sett The Prophet opptil flere ganger, antagelig sprett utover i mange kategorier.

Dessverre kan jeg ikke huske å ha sett Pluggen noe sted (henger også særdeles lite i Bil og motor-kategorien. Har vel 5 innlegg i "Rare steder å slenge fra seg bilen".)

Skrevet

Har sett The Prophet opptil flere ganger, antagelig sprett utover i mange kategorier.

Dessverre kan jeg ikke huske å ha sett Pluggen noe sted (henger også særdeles lite i Bil og motor-kategorien. Har vel 5 innlegg i "Rare steder å slenge fra seg bilen".)

Har sett Knewt et par ganger i leksehjelp forumet, og ellers rundt om i forumet forskjellige steder ;)

Skrevet

Har sett Knewt et par ganger i leksehjelp forumet, og ellers rundt om i forumet forskjellige steder ;)

Ser deg stadig på bilforumet, men kanskje mest på MC?

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Aldri sett Pluggen, men har sett Darkbuster. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...