Gå til innhold

UFO? Et eksperiment? Synsbedrag?


Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt, som bor på hybel i Lier, ved Drammen. Jeg bor ved hasselbakken (for dere som vet hvor det er, vet dere at jeg har veldig god utsikt over Lier). Igår ettermiddag/kveld da jeg var ute å røyket og så ut over utsikten så jeg noen blinkende lys, rett ved gamle bomstasjonen ved kjellstad. Så tok jeg frem kikkert og, idet jeg fokuserte mot lyset, forsvant det. Jeg la fra med kikkerten, og det kom tilbake, og nå kommer det uvirkelige!

 

Lyset forflytter jeg flere kilometer, tvers gjennom horisonten min på under 10 sek. Jeg tipper vi snakker om en fart høyere enn jagerfly, og hadde det vært det, så hadde jeg mest sannsynlig hørt støyen fra jetmotorer...

 

Jeg har også hørt at Lier florerer av paranormal aktivitet...

 

Noen som har lignende erfaringer, og tips til hva dette var?

 

. napster .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem vet? Har du sett en satelitt før?

Men de har jo en konstant hastighet, og dermed ikke står i ro.

Du kan jo stikke innom heavensabove.com og knaste inn din posisjon...

 

Angående UFO'er. Jeg tror på UFO'er, men det er så mye dritt som idioter sprer ut, feks usanne ting om UFO'er, og andre konspirasjonsteorier som en hvis danske på denne delen av forumet snakker om.

Lenke til kommentar
Hvem vet? Har du sett en satelitt før?

Men de har jo en konstant hastighet, og dermed ikke står i ro.

Du kan jo stikke innom heavensabove.com og knaste inn din posisjon...

 

Angående UFO'er. Jeg tror på UFO'er, men det er så mye dritt som idioter sprer ut, feks usanne ting om UFO'er, og andre konspirasjonsteorier som en hvis danske på denne delen av forumet snakker om.

Dette var ingen sattelitt, da jeg seg så nedover mot hendelsen :/ håper det er en sattelitt som går i bane rundt jorden 5 meter over bakken, men er desverre ikke det :(

Lenke til kommentar

tjohei! jeg bor i lier jeg og

 

har ikke hørt at det er mye UFO aktivitet her, men jeg mener å ha sett det en gang jeg var på vei hjem fra fest. et eller annet lys fløy rundt oppe i skyene... men det kunne like godt vært synsbedrag.

 

men jeg har sett en UFO ganske så klart når jeg var på besøk i ålesund området. en rask lyskule fløy rett over meg i det jeg kom gående tilbake fra en fjelltur. det var veldig mørkt, og stedet jeg var på er ganske folkefattig. ble ganske stiv av forbauselse. det varte i ca 5 sekunder.

Lenke til kommentar
Hvis det var skyer på himmelen så var det sikkert bare en lyskaster, trodde også det var aliens med en gang jeg så lyset på himmelen, men det viste seg å være en lyskaster som beveget seg.

Hmm... Jeg tror ikke det var noen lyskaster, det så heller ut som 2 ambulanser med 100 meter avstand, som kjørte parralelt tvers gjennom skog, hus, motorveien osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...