Gå til innhold

Trenger penger. Hvor mye tror dere jeg kan få for disse spillene hos EB?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nesj, er ikke mange kronene de gir for spillene, desverre. Og hvertfall ikke 200 pr stk. De har jo ingen garanti for at spillet blir solgt, når det er 30 kopier av samme bruktspillet i hylla. De driver jo ikke veldedighet heller.

 

Du må nok bare dra ned og spørre selv.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hadde min første erfaring med spillsalg forleden. Har alltid hatt aversjoner mot å selge, men var helt skrapt for penger, og en viktig togbillett måtte handles. Fikk 180,- for Call Of Duty 3(120 kr) og Rayman Raving Rabbits(60 kr) til Wii. Det virket som om de hadde et system som kalkulerte utfra veiledende pris, samme beløpet kom i to butikker. Du kan nok lett få mer for dem på QXL osv, men baksiden da er jo ekstra arbeid med levering/porto/etc osv

Lenke til kommentar

De har jo grei service iom at man automatisk får et helt nytt spill i retur hvis det er noe galt med bruktspillet man har kjøpt. Kjøpte Ninja Gaiden 2 brukt på Gamestop, og det ville ikke loade. Hadde ikke tatt vare på kvitteringa engang, men det var ingen problem, han bare spurte hvordan fyren i kassa så ut som jeg kjøpte det av. Åja han, ingen problem, så henta han et helt nytt NG2 fra hylla.

 

Vil ikke tro de tjener særlig mye penger på det opplegget der.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Alt kommer ann på om kjeden (gamestop) har mange av det produktet du selger. Har de mange så er ikke spillet verdt mye, men motsatt så kan du få en 200 lapp for det.

Også sant det at gavekort er mer for pengene, for hvis du skal ha pengene utbetalt så trekker Gamestop 20% av det du får av spillene. Hvordan cover har ikke noe og si, men er cd'n helt oppskrapet så får du ikke selge det.

 

Leverte netopp inn Star Wars, Pure, Hell's Highway og Stuntman for 360, og fikk 736kr i gavekort.

Endret av martinsoe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...