Gå til innhold

Spill på nye eventyr


Bamsemumsen

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg må selge unna noen favoritter for å finanisere nye spillkjøp. Dette er ikke et salgsemne, som jeg vet at alle umiddelbart vil tro. Dette emnet er laget for å opplyse om salg og kjøp av brukte spill.

 

Hvor mange her er det ikke som har en haug med XBOX 360-titler liggende hjemme i hylla, alt fra Perfect Dark Zero til Rainbow Six: Vegas 2 eller Halo 3? Sannsynligvis ganske mange. Folk liker å ha spill liggende. Men er det lurt?

 

Jeg er en fattig student. Jeg tjener penger på jobb etter skoletid, men klær, kino, bøker, festing og lignende kjemper om min oppmerksomhet. Det er ikke like lett som det var for et par år siden, å bruke alle tilgjengelige penger på spill. Derfor må jeg selge unna.

 

Av spillene jeg har eid er disse fremdeles i min spillhylle:

The Elder Scrolls IV: Oblivion Collector's Edition

Mass Effect

Halo 3 Limited Edition

Call of Duty 4

GTA IV (skal ikke selges)

og

Gears of War

 

Alle disse skal selges unna nå. Jeg skulle selvsagt helst hatt dem i spillhylla mi, men hvordan skal jeg da få råd til nye spill?

 

Dessuten kommer det bedre og bedre spill etter min mening. Nå kommer Call of Duty 5, Mirror's Edge, Fable 2, Fallout 3, Gears of War 2, Far Cry 2, Resident Evil 5 osv. Hvordan er det mulig å kjøpe alle dem, og spille dem like mye? Det forstår ikke jeg. Mass Effect har jeg spilt i tilsammen en time siden jeg kjøpte det. Jeg har ikke hatt tid til å spille det, fordi Halo 3, Oblivion, Call of Duty 4 i tillegg til GTA IV har tatt all min tid.