morgan_kane Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Oppdaget at eg hadde fått noen nye spill på steam. De er alle basert på source motoren og er gratis for de med spill allerede basrt på source motoren. Liste Age of chivalry D.I.P.R.I.P warm up Insurgency Synergy Zombie Panic! source Noen som har prøvd hva de går ut på? sitter å laster ned Zombie Panic!
Belfez Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 (endret) * Age of chivalry - Middelalder spill, du har bueskyttere, og 2 melee classes, * D.I.P.R.I.P warm up * Insurgency - us marines mot irakiske soldater, lagt vekt på realisme * Synergy * Zombie Panic! source - source versonen av zombie panic til hl, 1 starter som selve smittebæreren, evt fler vis noen vil, resten starter som mennesker, er noen maps med missions, de andre er det bare å drepe zombiene man plukker opp våpen og ammunisjon underveis, tar meg selv i å skrike til kameraten på skype om at må skyte zombien når jeg blir angrepet finnes også andre mods til source motoren som ikke er listet i steam, eks fistful of frags osv Endret 18. oktober 2008 av Belfez
Gaarulf Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Age of chivalry - Middelalderspill som bare er tregt D.I.P.R.I.P warm up - ikke testet Insurgency - en fæl mix mellom CS og CoD 4 Synergy - Ikke testa Zombie Panic! source - Kjedelig version av zombie modder til feks CS og GMod.
Konstabel Snabel Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Disse er hl2 mods, det finnes tusenvis av dem. Forresten så er zombie panic rimelig kult.
tretoen Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Vil også anbefale PVKII - Pirates, Vikings and Knights II! Lastes ned på pvkii.com. Helt fantastisk bra spill!
Galexon Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 Oppdaget at eg hadde fått noen nye spill på steam. De er alle basert på source motoren og er gratis for de med spill allerede basrt på source motoren. Liste Age of chivalry D.I.P.R.I.P warm up Insurgency Synergy Zombie Panic! source Noen som har prøvd hva de går ut på? sitter å laster ned Zombie Panic! Zombie Panic følte jeg var en slags oppvarmer til tittelen mange venter på, nemlig "Left 4 Dead". Insurgency er en slags BF2-klone, uten mulighet for kjøretøyer eller avanserte gadgets. Dette er forøvrig en veldig realistisk modifikasjon til HL2, hvor man ikke trenger tømme et helt magasin i fienden før han tar kvelden. Jeg har spilt en del Insurgency, og liker det svært godt. Er en stund siden jeg spilte det nå i skrivende stund, men dette er fordi jeg ikke har hatt PC. Jeg bestiller ny gamer-desktop i dag, og akter å spille Insurgency igjen når den kommer i posten, forhåpentligvis i løpet av 2-3 uker (bygger på komplett, noe som kan ta litt tid).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå