Gå til innhold

Anbefalte innlegg

^^ Ikke veldig overraskende at du svarte det nei.

 

Greit man skal ta i mot kritikk, noe jeg har gjort, men man skal ikke rette seg etter alt du sier. Du har ikke fasit på alt.

 

Du har kommet med noen gode poeng, og jeg har endret noe. :)

 

Du er jo umulig å kommunisere med.

 

 

Edit: Blir spennende når breeze media kommer snart.

 

Denne tråden har ingenting her å gjøre.

 

Vi har en trådstarter som argumenterer at han "liker" det han har gjort, at han må ha "kunstnerisk frihet", og derfor har han rett. Andre har ingen "fasit".

 

Han svarer også bare på det han finner bekvemt, så dialogene blir helt håpløse og irriterende. Det utvises forrakt for de som forsøker å gi ham råd.

 

Vær så snill, ikke svar mer i dene tråden. Den burde heller stenges, da dette for blir en krangletråd.

 

Dette blir mitt siste inspill her.

 

Peace

 

Frode

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

^^ Det er vanskelig å ta dere seriøs nå som dere har rottet dere sammen og laget en felles mening om at ingardj. Dere to.

 

Dere forstår ikke at man kan diskutere, og at de som legger trådene sine her ikke trenger å være enig med dere. Mye er jeg enig i, men noe vil jeg bare ha slik. Det har jeg full anledning tild. Jeg hører alikevel hva dere sier, og takker for kritikken. Ser du ikke at jeg gjentatte ganger har skrevet det?

 

Jeg har svart på alt, og du nekter å lese det jeg skriver. Du legger ord i munnen på meg.

 

Denne tråden trenger ikke stenges. For går man den i sømmene vil man finne at du/dere to er den parten her som er den vanskelige parten. Du vil bare ikke akseptere at man kan ha forskjellige meninger.

 

I tillegg bruker du alt for store ord på enkle ting. Jeg vet ikke hvilken person du er, men at du er en skikkelig kranglefant er helt sant. At du i tillegg har ødelagt en helt fin tråd er også sant. Jeg forsøker så hardt jeg kan å ikke "fornærme" deg med å takke for kritikken, men si at jeg er uenig i enkelte ting.

 

Slå opp forakt i ordboka.

 

Ja, jeg er enig. Dere to trenger ikke svare mer. For dere er ikke lenger noe bidrag til denne tråden. Nå vil dere bare krangle. Men jeg er fullt med på å fortsatt diskutere ting som typografi, ulike måter å legge opp sider osv osv. Det var hele poenget. Klarer du ikke bare å tenke at dette liker jeg ikke.

 

I bunn og grunn er det ikke nøye hva jeg sier nå. For den neste svaret fra begge av dere vil være negativt ladet. Hvis ikke, er det fordi dere leste hva jeg har skrevet.

 

 

Igjen, takk for kritikken. Jeg har lært noe, og endret noe. Det som står igjen vil jeg gjerne ha slik fordi jeg ikke mener det er rett, men fordi jeg vil. Om du mener det er et dårlig valg, så får det være så.

 

Denne tråden er full av nyttig info. Ikke forspill den med krangling det ikke er noe vits i.

 

 

Det irriterer meg grenseløst at du får deg til å si noe slik:

 

Vi har en trådstarter som argumenterer at han "liker" det han har gjort, at han må ha "kunstnerisk frihet", og derfor har han rett. Andre har ingen "fasit".

 

Hvor har du dette fra? Kan du lese? Jeg skjønner ikke hvordan du kan sitere meg på noe slik. Det er jo så ufattelig demotiverende at vi har slike tåpne kommentarer i denne tråden.

 

Forsøker du med vilje å være ekkel og spydig, samt (nå) useriøs?

 

 

Edit2: Og du/dere er ikke de eneste som har svart i denne tråden. Tenk på det.

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...