Gå til innhold

Vifteløst skjermkort?

DAB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hvis ikke jeg husker feil så er mitt gamle Abit GeForce 2 MX 440 vifteløst,men tviler på du vil få god nok ytelse med et sånt et (ca 3000 3DMarks overklokket)

Skrevet

Dersom eg huskar rett, er alle skjermkort basert på nVidia GeForce FX 5200 viftelause. Dei er heller ikkje så dyre, på Komplett kunne du få dei ned i 800-900 kr såg eg.

Redigert: Skrivefeil

Skrevet

Jeg ville nok tatt det Radeon 9700 PRO korte som ble nevnt tidligere. Men hvis det er for dyrt kan du jo ta et Aopen GF4 MX 420. Tror ikke det var vifte på det. Men anbefaler mer Radeon kortet.

- Azton

Skrevet

Radeon 9000PRO har ikke vifte. Det har ei heller GFFX5200. Dette er billig-kort, som du får til under 1000-lappen. Om du synes dette blir for dårlig, så kjøp et Radeon 9500PRO, og sett på en Zalman heatpipe selv.

Skrevet

Jeg går med planer om å kjøpe Sapphire Atlantis 9000. Den er billig og vifteløs. Men mangler sikkert en hel masse i ytelse etc. Men jeg prioriterer stille og billig framfor rå 3d-ytelse. Det må jo bli en smakssak...

Sverre

Skrevet
Jeg går med planer om å kjøpe Sapphire Atlantis 9000. Den er billig og vifteløs. Men mangler sikkert en hel masse i ytelse etc. Men jeg prioriterer stille og billig framfor rå 3d-ytelse. Det må jo bli en smakssak...

Sverre

:D

jeg selger radeon 8500 (tilsvarer radeon 9100) (vifteløs) + pinnacle pctv rave (tv-kort) for rundt 1000-lappen. send meg en pm dersom det virker interessant :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...