Gå til innhold

Bærbar godlyd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en idiotisk artikkel!

 

I de 7-8 årene jeg har lest hardware.no så godt som hver dag, har aldri slike gadget artikler kommet på trykk før nå i det siste!

Dette må slutte!! slutt slutt slutt!!! Jeg driter milevis i å høre om james bond utstyr laget i plast, eller høytalere som ser ut som en gris.

 

Dette tek.no samarbeidet er det verste som har hendt hardware.no - det er hardware.no som tross alt er kjernen i dette!

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldingen! Vi forstår at dette ikke faller i smak for alle, og kanskje i særdeleshet ikke de som har Hardware.no og datakomponenter som hovedinteresse. Det er nettopp derfor dette også publiseres på Tek.no, som er en mer folkelig side og inngangsportal til nettverket vårt. I startfasen gir vi Tek.no litt ekstra drahjelp (bl.a. med lenking fra HW.no), men på sikt vil nok dette fases ut.

 

Jeg kan ikke gi deg noe annet tips enn å ikke klikke på saken dersom det ikke er av interesse, men ellers er vi takknemlige for alle konstruktive tilbakemeldinger vi får, enten det er ris eller ros :)

Lenke til kommentar

http://galleriet.tek.no/?view=image&im...;galleryId=1367

 

får meg til å tenke på noe som dukket opp under den forbrukerelektronikk-messa borti usa.

 

beltespenne, plekter, og en mini-forsterker til å henge i beltet.

 

i forsterkeren så stappet en så spesielle minnekort, som sammen med beltespenna gjorde det mulig å spille juftgitar-soloer for den store gullmedalje ;)

Lenke til kommentar

http://galleriet.tek.no/?view=image&im...;galleryId=1367

 

får meg til å tenke på noe som dukket opp under den forbrukerelektronikk-messa borti usa.

 

beltespenne, plekter, og en mini-forsterker til å henge i beltet.

 

i forsterkeren så stappet en så spesielle minnekort, som sammen med beltespenna gjorde det mulig å spille juftgitar-soloer for den store gullmedalje ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...