Gå til innhold

Warhammer Online: Trial til Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hittils har jeg bare tatt meg turer innom hovedsiden til Warhammer Online, og jeg må ærli si at spillet ser kult ut. Jeg spiller WoW selv, noe som ikke kommer som noen bombe, og kommer sikkert ikke til å slutte med dette på en stund. Men som alle andre som spiller/spilte WoW så kommer man til en periode at alt bare er dønn kjedelig. Og da er det greit med noe annet kjekt å vekte opp med. Var innom AoC en periode når jeg ikke orket WoW, men AoC holdt ikke mine krav til virkelig god spillunderholdning. Derfor tenkte jeg at jeg kunne teste ut Warhammer Online neste gang jeg måtte ta en pause fra WoW. Men når jeg var innom siden til Warhammer Online la jeg merke til at de enda ikke har lagt ut noen form for trial. Er det bare jeg som er dårlig til å lete eller eksiterer faktisk dette en eller annen plass? Hvis det er noen som vet hvor så link, hvis ikke så er det sikkert noen av dere som har en hvis oversikt over hvordan progressjonen til spillet går, og eventuelt når man får en slik mulighet?

- Cocho

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer garantert senere, men de venter vel en liten stund slik at folk som nøler litt kan få kjøpt spillet, og så lar de folk som nøler for mye til å ikke kjøpe spille prøve trial.

Bare å vente.

Skrevet (endret)

Trial åpner også vinduet for gull selgere som kan komme inn i endeløs tall uten å tape penger på å bli banna. MMOs hadde ikke det problemet så utbredt for noen år siden, så derfor er det også en ting som stikker kjepper i hjulene for folk som venter på trials, og gjør at utviklerene har enda en grunn til å drøye før de utgir en.

Selv om du kanskje ikke blir mer enn 1 uke eller 2 så er det nesten verdt å kjøpe WAR bare for å ha prøvd det. Det er ikke spesielt nyskapende, men det har en artig vri på PvP og quests som iallfall skal klare å underholde deg minst like mange timer som om du hadde investert penga i et singleplayer spill selv om du ikke blir hekta ;)

Endret av Aran
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor de ikke kan sette restriksjoner på trial kontoer, som at man ikke kan trade vekk gull før mens man er trial, da må gull selgerene betale litt penger før de får kontoen bannet.

Skrevet

Tror heller han mener at de spamer i chat for å få folk til å kjøpe gull.

Men takk for gode svar uansett ;) tror ikke jeg kommer til å kjøpe spillet med det første. Er litt for opptatt med Wrath of The Lich King. Skal spille det en stund først. Men som jeg sa i tråden, en dag vil jeg bli litt lei av å spille det samme spillet hele veien, og da kan det godt hende at jeg lager meg en trial i War for å se hvordan det er ;)

Skrevet

Leste nylig en tråd i ett av AoC forumene, hvor det sto at det nå hadde blitt sluppet en funksjon som gikk ut på at alle som hadde en aktiv AoC account kunne gi 5 trial accounts til utvalgte venner. Noen som har hørt noe om dette i War?

Skrevet

Ikke blitt sagt noe om det enda. Dukker nok opp på forumet her med en gang det skjer, og Age of Conan har jo vært ute noen måneder nå, så ikke forvent at det kommer til WAR med det aller første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...