magneman Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Hei, sitter og funderer på om Fable 2 kommer til PC. Det er jo et Xbox-eksklusivt spill, ihvertfall hittil, men Fable kom jo ikke til PC til å begynne med det heller, tok vel ett år fra de ga det ut på Xbox før de lagde en PC-versjon? Uansett, er det noen kilder som direkte avbekrefter at Fable 2 kommer til PC? (Offisielle uttaleleser takk)
Killarfromspace Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Hei, sitter og funderer på om Fable 2 kommer til PC. Det er jo et Xbox-eksklusivt spill, ihvertfall hittil, men Fable kom jo ikke til PC til å begynne med det heller, tok vel ett år fra de ga det ut på Xbox før de lagde en PC-versjon?Uansett, er det noen kilder som direkte avbekrefter at Fable 2 kommer til PC? (Offisielle uttaleleser takk) Xbox ekslusivt. Kommer sikkert om 1 eller 2 år enjoy.
Kharan Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Regner med at Fable 2 kommer til PC om et års tid. Gi dem tid til å fikse buggene som oppdages i XBox-versjonen slik at vi PC-eiere får det ferdige spillet.
ShampooMacTavish Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Dem har selv sagt at de ikke vil gi det ut til PC noen gang. Om de gjør det, derimot, er ikke sikkert.
lavizh Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 Ifølge mine papirer (som jeg fikk fra GameStop / EB Games) så står det 30.12.08, om dette stemmer eller ikke veit jeg ikke. Synes det er litt vel nærme lanseringen av xbox-utgaven.
Windoge Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Det er ikke bekreftet at en PC-utgave at Fable 2 blir å komme, men det er heller ikke avkreftet. Hvis de gjør det samme som med det første spillet, vil vi nok kunne forvente å se Fable 2 til PC om 1-2 år.
vikingkylling Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 Det er bekreftet mange ganger fra aller høyest hold at GTAIV aldri kommer til PC...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå