Gå til innhold

Fable 2 til PC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, sitter og funderer på om Fable 2 kommer til PC. Det er jo et Xbox-eksklusivt spill, ihvertfall hittil, men Fable kom jo ikke til PC til å begynne med det heller, tok vel ett år fra de ga det ut på Xbox før de lagde en PC-versjon?

Uansett, er det noen kilder som direkte avbekrefter at Fable 2 kommer til PC? (Offisielle uttaleleser takk) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, sitter og funderer på om Fable 2 kommer til PC. Det er jo et Xbox-eksklusivt spill, ihvertfall hittil, men Fable kom jo ikke til PC til å begynne med det heller, tok vel ett år fra de ga det ut på Xbox før de lagde en PC-versjon?

Uansett, er det noen kilder som direkte avbekrefter at Fable 2 kommer til PC? (Offisielle uttaleleser takk) :)

Xbox ekslusivt.

Kommer sikkert om 1 eller 2 år

enjoy.

Skrevet

Regner med at Fable 2 kommer til PC om et års tid. Gi dem tid til å fikse buggene som oppdages i XBox-versjonen slik at vi PC-eiere får det ferdige spillet. ;)

Skrevet

Ifølge mine papirer (som jeg fikk fra GameStop / EB Games) så

står det 30.12.08, om dette stemmer eller ikke veit jeg ikke.

Synes det er litt vel nærme lanseringen av xbox-utgaven.

• 4 uker senere...
Skrevet

Det er ikke bekreftet at en PC-utgave at Fable 2 blir å komme, men det er heller ikke avkreftet. Hvis de gjør det samme som med det første spillet, vil vi nok kunne forvente å se Fable 2 til PC om 1-2 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...