Gå til innhold

Kven skal på Roskilde i år?


Ender

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Ehm en kompis vil at eg skal være med men eg tror ikk det er min greier der å vente på at noen skal rappe. Er jo neste bare rock så... tviler på at eg gidder å være med. :shrug:

 

rock er jo mye bedre enn rap da. :yes:

 

Det er nå smak og behag. Hører på det meste, men noe av den rock`en kan jeg bli spart for. Men det gjelder også andre typer musikk da så.

Lenke til kommentar

:grumpy: ble ikke roskilde på meg allikevel, pga. uforutsette ting :grumpy:

 

Men jeg kom fra hultsfredfestivalen i går da, helt enormt

[*] svenske damer

[*]svenskt øl

[*]Turboneger

[*]In Flames

[*]++ masse vanvittige ting.

 

Er sinnsykt sliten ennå, men det var verdt det, skal dit neste år også, men skulle ønske jeg kunne få se Metallica og Maiden, eneste som gjorde roskilde like bra som hultsfred i år

Lenke til kommentar
(...)Men jeg kom fra hultsfredfestivalen i går da, helt enormt

(...)

 

Hva tycks om Radiohead?

 

btw: Når det gjelder øl så selges jo den i 0.3 (!) på Hultsfred, og det kun i spesielle telt hvor man forøvrig ikke ser scenen særlig godt. Akkurat her har svenskene (og ALLE andre) en del å lære av våre kjære danske naboer.

Lenke til kommentar

 

Hva tycks om Radiohead?

 

btw: Når det gjelder øl så selges jo den i 0.3 (!) på Hultsfred, og det kun i spesielle telt hvor man forøvrig ikke ser scenen særlig godt. Akkurat her har svenskene (og ALLE andre) en del å lære av våre kjære danske naboer.

 

Radiohead synes jeg var slappe, ikke noe trøkk over den konsterten, uinspirert og platt.

Jepp det selges i 0,3 i øltelt ja, det stemmer. ser scenen helt greit, bare litt unna, ellers så har du jo noen enorme storskjermer da. var ikke noe problem å være i "øl-bingen" og føle at du var på konsert samtidig.

Jepp, på det området er danskene bedre, de selger kasser med øl, til kjøpmanspris på campingen.

mens på hultsfred tok man et festival-tog inn til byen (3 min, 10 kr) og handlet på polet, skjønt den turen var jo egentlig bare sjarm da.

Lenke til kommentar
:grumpy:  ble ikke roskilde på meg allikevel, pga. uforutsette ting  :grumpy:  

 

Men jeg kom fra hultsfredfestivalen i går da, helt enormt

[*] svenske damer

[*]svenskt øl

[*]Turboneger

[*]In Flames

[*]++ masse vanvittige ting.

 

Er sinnsykt sliten ennå, men det var verdt det, skal dit neste år også, men skulle ønske jeg kunne få se Metallica og Maiden, eneste som gjorde roskilde like bra som hultsfred i år

 

 

Svenske damer? Ja.. kommer masser av dem til Roskilde.

Svenske-øl.. urk!

Turboneger.. kommer til Roskilde dem.

In Flames. Tsktsk!

+masse vannvittige ting. Bør vel skje like mye på Roskilde når antallet publikumere er mangedobblet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...