Gå til innhold

Trenger en blank konto, finnes det noen andre muligheter enn å kjøpe all spillene på nytt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, jeg ga meg med WoW for en stund siden, og da ga jeg bort kontoen min til broren min. Nå som Wotlk kommer greier jeg ikke å holde meg unna lenger. Heldigvis har jeg fremdeles priesten min i behold på kontoen som broren min har nå, og jeg kunne få den tilbake dersom jeg hadde en egen konto. Er det noen annen måte enn å kjøpe alle spillene på nytt en gang til jeg kan skaffe en konto på? Trenger bare noe så jeg får priesten min tilbake.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du må nok kjøpe deg spillene/CD-key. Du kan jo evt. få broren din til å sende deg en recruit a friend invitasjon, så upgrade til en vanlig account etter 10 dager, men betale må du uansett, til slutt.

Endret av Cpt
Skrevet

Det er bare å kjøpe nye keys til wow og tbc fra et av flere nettbutikker i stedet for å kjøpe selve boksene. Det er jo keyen som gir tilgang til å spille. Klienten kan du installere fra DVDene (CDene?) dere allerede har, eller du kan laste ned klienten gjennom den gratis trail-saken fra de offisielle wow-sidene.

Jeg husker ikke hvilke sider som er ok å kjøpe keys fra, men det kan sikkert andre her hjelpe til med.

Skrevet

Lag trial-konto på wow-europe.com

Oppgrader denne, kan du gjøre på account management.

Vips, så har du konto. Trenger ikke kjøpe noen spill fysisk.

Skrevet
Det skal være mulig å overføre en char hvis du lager en account i samme navn som den andre tror jeg

Vist etternavnet som står registrert på den accounten du skal overføre characteren FRA, stemmer overens med etternavnet som er registrert på den accounten du skal overføre TIL, så går det bra :)

Skrevet

Etter ett raskt søk på spillpriser.no ser jeg at absoluttspill.no selger WoW til 99, TBC til 129, og Wotlk til 229. Jeg har som sagt allerede en char, og DVDer, jeg vil bare kunne spille igjen så billig som mulig. Noen som vet om noe bedre?

Skrevet

Er ikke så mye annet og gjøre enn å kjøpe deg noen cd-keys over nett, for så å lage deg en ny account, installere wow med de cd-ene du har, også spille.

Skrevet

Hvor kan jeg kjøpe bare cd-keys? Hva er prisen?

Hva får man med Collectors Edition for wotlk? Jeg bryr meg ikke hvordan pakka ser ut, og hva slags papir og klistremerker som er i den. Er det noe vesentlig man får in-game?

Skrevet

Lurer på hvor mye av dette forumet som er unødvendig siden man bare kan søke etter ting på Google selv. Titter du mye etter tråder man kan finne alt av svar på Goggle og poster en link dit eller? Tror du har en stor jobb forran deg.

Gjest Harley Quinn
Skrevet

Jeg tror ikke det er særlig mye mer in-game enn den is netherwelpen..

Skrevet

Lurer på hvor mye av dette forumet som er unødvendig siden man bare kan søke etter ting på Google selv. Titter du mye etter tråder man kan finne alt av svar på Goggle og poster en link dit eller? Tror du har en stor jobb forran deg.

Google linken var nok ment for å finne innholdet til WotLK CE skjønner du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...