BadSmile Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Fant en forum der dem har lagt til bilder som er tatt selv. Og må si at jeg er imponert over bildene: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=171773 Er også en Flickr side der en fyr har lagt til bilder: http://www.flickr.com/photos/andershansen/2840977394/ Endret 23. oktober 2008 av BadSmile
CellularDude Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Prøvde en C905 i butikken i dag. Den virket meget så ålreit, men jeg synes ikke tastaturet var det helt store. Ikke adskilte taster, som var noe harde å trykke på. Dessuten kunne godt ringe- og legg -på-tasten vært litt opphøyd. Slidermekanismen føltes meget bra, og skjermen var flott. Tegnene på skjermen var ganske store, noe som øker lesbarheten. Her en en link til en ny test, på M3, Sverige: http://m3.idg.se/2.1022/1.187372/forsta-te...y-ericsson-c905 Har ikke helt bestemt meg, for det står akkurat nå mellom C905, Nokia N79 og iphone. Har prvd iphone lett i butikken, og den er bare heldigg. Men samtidig har den sine begrensninger. Syntes dessuten lyden i høyttalerne var for svak, både på musikk, ringetoner og varselssignaler. Endret 23. oktober 2008 av CellularDude
Hedonism Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 VG har vært ute og knipset bilder med C905.
Andynator Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 nei nå fikk jeg bakoversveis her..... Mangler den A2dp? Dette sto på elprice si side Bluetooth Ja uten A2DP
Hedonism Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 (endret) I følge spesifikasjonene på Sony Ericsson.no har den A2DP. Endret 23. oktober 2008 av Hedonism
Andynator Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 det var da bra, sony telefonene pleier jo ha dette
Bjarnemann Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Hva skal man med A2DP uansett? Skal man først ha noe trådløst kan man like gjerne bruke mobilhøyttaleren, og samtidig få bedre lydkvalitet..
Torjus Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Hva skal man med A2DP uansett?Skal man først ha noe trådløst kan man like gjerne bruke mobilhøyttaleren, og samtidig få bedre lydkvalitet.. Har du i det hele tatt prøvd et A2DP headsett? Lydkvaliteten i mobilhøyttaleren kan ikke sammenlignes engang med lyden i et A2DP headsett. Sier ikke at lyden er bra, men lyden i høyttaleren er ubrukelig.
Andynator Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Hva skal man med A2DP uansett?Skal man først ha noe trådløst kan man like gjerne bruke mobilhøyttaleren, og samtidig få bedre lydkvalitet.. A2dp er genialt, jeg hadde aldri kjøpt en telefon uten igjen Jeg sitter med 3 slike nå, derav den ene har innebygd radio(da min nokia arte ikke hadde radio) Er digg å slippe ledinger
Ingevel Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Skrevet 29. oktober 2008 (endret) da var telefonen kommet i min butikk... løp og kjøp!! Endret 29. oktober 2008 av Ingevel
carmacoma Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Hvordan fungere video samtaler med denne? er det 2 kamera eller bare ett? ser ut som om det er ett kamera i front ved siden av de knappene som er over displayet i tilleg til selve foto delen bak tlf.
Deosl Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Hvordan fungere video samtaler med denne? er det 2 kamera eller bare ett? ser ut som om det er ett kamera i front ved siden av de knappene som er over displayet i tilleg til selve foto delen bak tlf. http://www.youtube.com/watch?v=WfzSiE4VGr4
tfagermoen Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Hvor ofte må dere lade denne telefonen? En bekjent av meg må lade sin annenhver dag med kun 2-3min tale og litt trykking hver dag.
Parallax312 Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Hvor ofte må dere lade denne telefonen?En bekjent av meg må lade sin annenhver dag med kun 2-3min tale og litt trykking hver dag. Da er det noe galt. Jeg både snakker moderat i telefonen (1-2 timer i uken), bruker kameraet og andre funksjoner flittig, og lader den to ganger i uken (da er den fremdeles ikke tom for batteri når jeg lader).
BadSmile Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hvor ofte må dere lade denne telefonen?En bekjent av meg må lade sin annenhver dag med kun 2-3min tale og litt trykking hver dag. Er akkuratt sånn her :/
Ingevel Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Skrevet 14. januar 2009 Hvor ofte må dere lade denne telefonen?En bekjent av meg må lade sin annenhver dag med kun 2-3min tale og litt trykking hver dag. Da er det noe galt. Jeg både snakker moderat i telefonen (1-2 timer i uken), bruker kameraet og andre funksjoner flittig, og lader den to ganger i uken (da er den fremdeles ikke tom for batteri når jeg lader). eg også. bruker den velig mye og må lade den max 2 gnger i uken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå