Gå til innhold

tok noen bilder med c905...

Ingevel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Prøvde en C905 i butikken i dag. Den virket meget så ålreit, men jeg synes ikke tastaturet var det helt store. Ikke adskilte taster, som var noe harde å trykke på. Dessuten kunne godt ringe- og legg -på-tasten vært litt opphøyd.

Slidermekanismen føltes meget bra, og skjermen var flott. Tegnene på skjermen var ganske store, noe som øker lesbarheten.

Her en en link til en ny test, på M3, Sverige:

http://m3.idg.se/2.1022/1.187372/forsta-te...y-ericsson-c905

Har ikke helt bestemt meg, for det står akkurat nå mellom C905, Nokia N79 og iphone. Har prvd iphone lett i butikken, og den er bare heldigg. Men samtidig har den sine begrensninger. Syntes dessuten lyden i høyttalerne var for svak, både på musikk, ringetoner og varselssignaler.

Endret av CellularDude
Skrevet
Hva skal man med A2DP uansett?

Skal man først ha noe trådløst kan man like gjerne bruke mobilhøyttaleren, og samtidig få bedre lydkvalitet..

Har du i det hele tatt prøvd et A2DP headsett? Lydkvaliteten i mobilhøyttaleren kan ikke sammenlignes engang med lyden i et A2DP headsett. Sier ikke at lyden er bra, men lyden i høyttaleren er ubrukelig.

Skrevet
Hva skal man med A2DP uansett?

Skal man først ha noe trådløst kan man like gjerne bruke mobilhøyttaleren, og samtidig få bedre lydkvalitet..

A2dp er genialt, jeg hadde aldri kjøpt en telefon uten igjen

Jeg sitter med 3 slike nå, derav den ene har innebygd radio(da min nokia arte ikke hadde radio)

Er digg å slippe ledinger

Skrevet

Hvordan fungere video samtaler med denne? er det 2 kamera eller bare ett? ser ut som om det er ett kamera i front ved siden av de knappene som er over displayet i tilleg til selve foto delen bak tlf.

• 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet
Hvor ofte må dere lade denne telefonen?

En bekjent av meg må lade sin annenhver dag med kun 2-3min tale og litt trykking hver dag.

Da er det noe galt. Jeg både snakker moderat i telefonen (1-2 timer i uken), bruker kameraet og andre funksjoner flittig, og lader den to ganger i uken (da er den fremdeles ikke tom for batteri når jeg lader).

Skrevet

En bekjent av meg må lade sin annenhver dag med kun 2-3min tale og litt trykking hver dag.

Er akkuratt sånn her :/

Skrevet

Da er det noe galt. Jeg både snakker moderat i telefonen (1-2 timer i uken), bruker kameraet og andre funksjoner flittig, og lader den to ganger i uken (da er den fremdeles ikke tom for batteri når jeg lader).

eg også. bruker den velig mye og må lade den max 2 gnger i uken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...