Gå til innhold

tok noen bilder med c905...

Ingevel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

det kommer flere i morgen!

noen som har tips til hvordan eg kan ta penere bilder med den??

Endret av Ingevel
Skrevet

Det er ikke et mineralglass, men et mer resistent (hardere) "glass" enn du finner på vanlige mobiler.

Altså, den er mer resistent mot å få riper, enn vanligre glass, men ikke like bra som mineralglass, man bl.a finner i T650.

Denne typen skjermbeskytter finner man i flere fremtidige SE modeller, W902 har også dette, både foran LCD og kamera linsen.

Hva slags FW har du i din model?

Skrevet
La oss ta utseende......vel der gikk grensen for min del

Markedets beste det ene og det andre skal jeg la deg få ha i troen om det skulle hjelpe deg i hverdagen

Der gikk også grensen for hvor mye tid jeg gidder å bruke på deg

Ciao

Wow, jeg trodde det var grenser for dårlig argumentasjon og usaklighet, men jeg tok tydeligvis feil. Bjarnemann ramser opp alle de funksjonene som gjør N82 til en bra telefon, og du svarer på minst tenkelig intelligent måte, og sikrer at du ikke får noen tilsvar ved å si at du ikke gidder snakke mer om det. Skal finne fram tollkniven og spikke en pris til deg, jeg.

Lillegutt.

Med det sagt: Jeg sliter også med å få opp bildene. Får bare beskjed om at de ikke eksisterer når jeg trykker på thumbnailen som ikke er der :p

Skrevet

Speilreflekskameraet mitt har også 8mpx. betyr det at dette kameraet tar like bra bilder? Kanskje jeg skal bytte... Er jo tross alt litt mindre... :innocent:

Skrevet

Et mobilkamera med 8 mpx er ikke på langt nær så bra som et kompaktkamera med tilsvarende eller mindre spesifikasjoner. Det kan tvert imot føre til dårligere bilder...

Gjest Slettet-QjT4b9
Skrevet

Noen som ikke forstår ironi.

En ting jeg misliker med Nokias smarttelefoner (bortsett fra de tre jeg har prøvd har vært uhorvelig trege) så er det at det er 20 knapper på telefonen. KISS er noe som Sony er mye flinkere med

Skrevet

Ooops. Ironi/sarkasme lar seg ikke nødvendigvis overføre så veldig bra til forumverdenen. Beklager :-)

Ingen tvil om at SE har noen løsninger jeg savner på min N82, men det går absolutt begge veiene.

Skrevet

C905 har mye bedre batteritid enn N82. Derfor er N82 udugelig som mp3-spiller, for ikke å snakke om et batteri som fort blir dårlig og mister "strømmen". Fantastisk at en mobil holder i 2 døgn med litt prating og ellers standby ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...