Kenzeii Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Har en DELL 19-tommer som plutselig har fått et turkiskt/grønt fargeskjer. Har prøvd å sette den tilbake til fabrikkinnstillinger, men uten resultat. Den får akkurat den samme fargen om jeg kobler den til andre pcer også. Noen som kan hjelpe?
olz Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Enten så er kabelen skada eller så er skjermen gåen.
fredrik-fyksen Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Sjekk at alle pinnene i kabelen er hele og rette. Er det crt eller Lcd skjerm?
Tor45000 Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Har en DELL 19-tommer som plutselig har fått et turkiskt/grønt fargeskjer. Har prøvd å sette den tilbake til fabrikkinnstillinger, men uten resultat. Den får akkurat den samme fargen om jeg kobler den til andre pcer også. Noen som kan hjelpe? Hei Sveis! Tror jeg har Løsningen !!! ja jeg bare tror. Hadde noe av de samme prob på Min Skjerm/skjermer turkis aktig farge. men dette hadd ingenting med skjermene å gjøre. det var tudligvis DVi Kontakten til Gpu som ikke sto i.
Poks Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Jepp. Kan lett være ledningen. Prøv med en annen hvis du har mulighet. Sjekk også i kontaktene på skjermkort og i skjermen at det ikke er no tull. Hvis ikke noe av dette funker er det nok skjermen. halvor
Frexxia Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har hatt det samme problemet før, og da var det en gåen kabel. Løste problemet med å bytte kabel
avtrekkeren Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Har hatt samme problem, og har postet om dette her på forumet også. Dette er et problem med noen Dell-skjermer. Skal se om jeg klarer å finne den tråden, der er det link til Dell sitt forum (håper jeg) hvor man får en walkthrough på en fiks. Det er ikke direkte feil på skjermen, og det er heller ikke feil på kablene (dersom det er den feilen jeg hadde). Det som skjer er at noe grunnleggende innstillinger i skjermen blir korrupte på et vis, og dessverre kan man ikke resette på vanlig måte. Har måttet gjort denne resetten flere ganger. Linkage: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=849733 Linken til Dell-forumet og løsning er litt lengre ned i den tråden. Håper det hjelper Endret 14. oktober 2008 av KriFos
Tor45000 Skrevet 21. oktober 2008 Skrevet 21. oktober 2008 hadde ingen planer om å si hvordan det gikk ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå