Gå til innhold

Elkjøp - collect@store - Får man internettpris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel satt norges rekord i tid på en ombygning (tre måneder?), så jeg renger med at det blir rekord billige tilbud også? ;)

Stiller meg mer enn gjerne i kø.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er vel satt norges rekord i tid på en ombygning (tre måneder?), så jeg renger med at det blir rekord billige tilbud også? ;)

Det blir vel norgesrekord i omsetning, det tror jeg Computercity og Siba kommer til å merke.

Skrevet

Det blir vel norgesrekord i omsetning, det tror jeg Computercity og Siba kommer til å merke.

Var innom og kan ikke si at jeg ble spesielt imponert. Det har klart blitt finere, men ikke noe dramatisk etter min mening. Prismessig ligger dere jevnt over på de fleste produktene med unntak av enkelte varer som er annonsert. Men det blir en annen diskusjon vi ikke skal gå nærmere inn på her. Lykke til med ny butikk. Konkurranse er alltid bra. :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Det er nå engang så, at ikke engang av gråstein kan man lage gull. Grunnen til at det har vært problemer med c@s, er ombygging ja, uten å gå videre inn på det. Dette skal jo selvfølgelig ikke skje, og ja, - det har vært "vanlig" i denne perioden. Men nå er butikken klar, så det er bare å handle via c@s, og nyte produktene våre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...