Gå til innhold

Alternativ til MCE-fjernkontroll


Anbefalte innlegg

Det kan se ut som om den gamle trauste MCE 2005-fjernkontrollen til Microsoft har gått ut. Hva er alternativene i dag som er fullt MCE-kompatible uten så mye annet dill? Et krav er at det er mulig å plassere sensoren separat dersom den er IR-basert, og at sensoren også er halvveis pen å se på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan se ut som om den gamle trauste MCE 2005-fjernkontrollen til Microsoft har gått ut. Hva er alternativene i dag som er fullt MCE-kompatible uten så mye annet dill? Et krav er at det er mulig å plassere sensoren separat dersom den er IR-basert, og at sensoren også er halvveis pen å se på.

 

Har du sjekket ut Logitech Harmony fjernkontrollene? Jeg er meget fornøyd med min 885. men det finnes også rimeligere modeller, de har kommet med en ny en som heter Harmony One, den ser snasen ut.

 

Ops, ja dette krever at du har ir sensor da, det er jeg litt usikker på. Der bruker jeg den fra MCE fjernkontrollen.

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Har ingen IR-sensor, og til å styre en ren MCE er vel Harmony omtrent så overkill som det går an å få?

 

Joda, det er vel litt overkill med tanke på funksjonalitet. Men MCE kontrollen kostet ca 300kr i sin tid, og du får en harmony 525 for 380 kr idag.

 

Finner litt av hvert på ebay da. eks.: Irda ting

 

Eller har du norske utvalget Her

Endret av Totte-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...