KongKarlsen Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har søkt litt rundt, men ikke funnet mye informasjon om dette. Lurer på om noen har peiling.. hvilken game mod spilles på CoD4 pcw? sabotage? og blir alt med red dot sight osv disabled? og hvordan gjør det hvis jeg skal sette opp en server hvor alt sånn er disabled?
aspic Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 "Practice clan war", eller klankamp på godt norsk. Diverre kan eg ikkje hjelpe deg trådstartar =/
FPShooter Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 I klankamper spilles det Search & destroy med promod(uten reddot og div. perks).
Sverre. Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 (endret) I klankamper spilles det Search & destroy med promod(uten reddot og div. perks). Promod er for cs kids, pam 4 er tingen. Promod ødelegger cod4. Fjerner ALLE perks, mange våpen, og mye annet bullshit. Ein mod for folk som kun liker cod4 for enginen og grafikken. Men gameplay vil de ha mer som CS. Endret 12. oktober 2008 av Sverre.
Robols Skrevet 12. oktober 2008 Skrevet 12. oktober 2008 Det er Promod som blir spilt. Riktig som FPShooter sier
KongKarlsen Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Skrevet 13. oktober 2008 search and destroy promod? er det med perks som red dot osv?
Sverre. Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 search and destroy promod? er det med perks som red dot osv? Promod (tullballet) fjerner red dot og alle perks. Men, ja Search and destroy.
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Tullball i dine øyne, Sverre.
Book Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har ikke peiling på hvilke mods som spilles hvor, men jeg synes det kan være underholdende å se en klankamp på nettet. Og jeg mener da å huske at i CEVO-P bruker de reddot? Er jo ikke akkurat en ukjent liga.
FPShooter Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 ...Og jeg mener da å huske at i CEVO-P bruker de reddot? Er jo ikke akkurat en ukjent liga. CEVO har, som alle andre seriøse ligaer, gått over til promod. After some careful deliberation promod 3 has been approved for CEVO. It will now be mandatory for league play and playoffs. Tipper de brukte PAM4 e.l. før, som jo tillot bruk av reddot. De fleste "proffe" spillerne liker ikke reddot(les:noob perk) så det ser du nepper mer til i matcher på høyt nivå.
Book Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 CEVO har, som alle andre seriøse ligaer, gått over til promod. Ah, my bad.
Akiba Skrevet 15. oktober 2008 Skrevet 15. oktober 2008 Skal du spille en PCW må det nesten være promod!
whipslash Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 I klankamper spilles det Search & destroy med promod(uten reddot og div. perks). Promod er for cs kids, pam 4 er tingen. Promod ødelegger cod4. Fjerner ALLE perks, mange våpen, og mye annet bullshit. Ein mod for folk som kun liker cod4 for enginen og grafikken. Men gameplay vil de ha mer som CS. Promod gjør det til det spillet det bør være. Pam 4 er for noobs som må ha Reddot easymode..
Makaakaaa Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Det jeg liker med COD4, er realiteten. Har spilt noen matcher med pro-mod, og kom ikke og fortell meg at det er reelt! Kaster nades som lander mellom føttene på noen som sitter, og de dør ikke. Dette har skjedd mange ganger, spesielt ved defusing. En annen ting er perksene, som fjerner mye av tenkingen ingame. Selvom man ikke har mye å velge i ved bruk av PAM, er det fortsatt nok perks til at en vurdering er viktig. Jeg gidder ikke en gang begynne å prate om vanlig damage ved skudd. Tror dere skjønner hvorfor. Promod gjør det til det spillet det bør være. Det er ikke riktig i det hele tatt. COD4 skal være et "krigsspill", som i bunn og grunn skal være så reelt som mulig, med damage, våpen, og andre ting. At promod gjør det til det COD4 bør være, er bare tull. ...liker ikke reddot(les:noob perk). På hvilke måte er red dot et noob perk? På samme måte som PRO-MOD fjerner absolutt alle COD4 egenskaper i...vel, COD4? Skal du spille en PCW må det nesten være promod! Jaha, hvorfor det? Til trådstarter: Det er ingen fasitsvar på hva som er riktig match-mode og ikke. Det meste vanlige er uansett Search And Destroy, med PAM-, eller PRO-MOD. Endret 16. oktober 2008 av BungieMan
Book Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Det er ikke riktig i det hele tatt. COD4 skal være et "krigsspill", som i bunn og grunn skal være så reelt som mulig, med damage, våpen, og andre ting. At promod gjør det til det COD4 bør være, er bare tull. Merkelig konklusjon. CoD har aldri vært realistisk - og heller aldri strebet etter det. Det er et arcade-action spill. At noen ser en realistisk våpenmodell og automatisk tror "dette er som i virkeligheten" er intet nytt, men akkurat like døvt som det alltid har vært. Endret 17. oktober 2008 av Book
Makaakaaa Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Ok, det kan ha vært en merkelig konklusjon. Jeg har hvertfall alltid sett COD4 som et krigsspill, altså med mål og være realistisk med tanke på HUD og damage, for å ta det som eksempler. Uansett, det blir bare tåpelig å fortsette denne diskusjonen, det er smak og behag. Jeg mener jeg svarte trådstarter på hans spørsmål i forrige innlegg, og jeg har også fått sagt min mening vedrørende PAM- og PRO-MOD. Det er såklart dere andre velkomne til å gjøre, men jeg melder meg ut. EDIT: Av en eller annen grunn doblet teksten over seg. =/ Endret 17. oktober 2008 av BungieMan
KongKarlsen Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Skrevet 23. desember 2008 takker for innholdsrike og forklarende svar
Splaxter Skrevet 23. desember 2008 Skrevet 23. desember 2008 ENKELT Å GREIT PROMOD = NORMAL MATCHER! PAM 4 = HARDCORE MATCHER!! :S:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå