Gainwardrobe Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 (endret) http://vnboards.ign.com/warhammer_online_a...8947051/p1/?158 Les selv. HURRA! WAR er serriøst så sykt digg, jeg elsker Mythic. De kan det å høre på spillerene sine. Nå kan jeg bare ikke vente på det nye chat systemet med cross tier chat og world chat, DA blir det digg! Woot! Endret 11. oktober 2008 av Gainwardrobe
Purplehaze Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Vuhuu! Blir bra det her. Gudene veit at det er ting å fikse på i dette spillet, men det er artig å se at ting faktisk blir tatt tak i fortløpende. Kommer jo oppdateringer og fikser hver uke, fint de ikke samler alt i en SP1 og gir den ut til neste år eller noe i den dur Holdt på med et siege i nesten 3 timer i går. Først over en time på å ta det over. Så over en time for å forsvare det. Fikk faktisk ganske bra med renown, men xp var det jo lite av. Fint de buffer orvr xp litt. (Jeg personlig hadde vært der selv om jeg ikke hadde fått en dritt, men en del andre ville da gjort noe annet i stedet) Endret 11. oktober 2008 av Purplehaze
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå