Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser på enkelte steder på nettet at mange har som nyttårsforsett å slutte å sigge og å snuse. Hva tror dere, er det mange som kommer til å "sprekke" etterhvert?

Jeg har i alle fall ikke lovt meg selv å slutte med nikotin.

-S

Skrevet

Det er mange som ikke vil slutte, som likevel prøver. Der er litt rart. OG, de klarer det ikke. Vis man vil slutte, klarer man det.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Har iallefall ingen planer om å slutte. Enda iallefall.

Skrevet (endret)

Du skyter deg selv litt i foten der, høres ut som du vil slutte :p

'

Og da er det bare å gjøre det, mener jeg.

Endret av BallsMcLongCock
Gjest Slettet+981287349
Skrevet (endret)

Kjøpte meg en boks General Ekstra Sterk, helt grei snus.

Jess, god natt folkens.

Endret av Slettet+981287349
Skrevet

Ok, jeg må si det er en ting som irriterer snusen ut av leppa på meg.

Det er folk som klager over renning, dette er bare en vanesak.

Men jeg er enig med deg Callisto Star at Skruf original er bedre enn sterk. Både i smak og følelsen.

Skrevet

Slenger meg på den :) Kjenner så og si aldri noe lenger når jeg snuser og da kan jo det vere det samme hvor sterk den er, og vanlig er mye bedre på smak.. :)

Skrevet

Hvor mye nikotin er det i skruf sterk? Ofte ser man 14 mg/g og 12 mg/g, men også at den er 35% sterkere enn general porsjon, med 8 mg/g

Da får man jo

8 * 1,35 = 10,8

Er det da 11 mg/g nikotin i skruf sterk?

???

Skrevet

Nei, den skal være 35% sterkere enn original porsjon.. Det stod hjemmesia til skruf, men nå er det blitt så mye nytt der at jeg ikke finner det igjen.

Gleder meg til white portion da :D

Skrevet

Det la de jo frem i statsbudsjettet? Eller når det var.. Det er ihvertfall gammelt nytt.

Har ikke kjøpt etter nyttår, men på lille nyttårsaften betalte jeg 128 kr for to bokser Skruf porsjon på 7/11.

Skrevet

Skal ha taco i kveld, prellen etterpå kommer til å bli jævlig god :)

En ting jeg alltid har lurt på er dette. Er det slik at når nikotinnivået er på en hviss høyde så går det ikke ann å få det noe høyere? Hvis jeg for eksempel har en snus i munnen og så røyker vil jeg ikke kjenne noe mer av røyken. Ganske rart

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...