Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg begynte med snus fordi jeg ville snuse og hadde tatt det valget selv.

Second. Jeg har virkelig problemer med å respektere folk som klager over at de snuser og ikke kan slutte. Alle kan slutte. Det er selvfølgelig langt vanskeligere for folk uten viljekraft, men for oss andre er det intet stort problem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
når man får fakta fra sikre kilder servert på sølvfat, og fortsatt ikke vil innse hva som er korrekt. :)

Jeg har ikke påstått at det heter verken det ene eller det andre lille venn ;)

Saken er at det er riiiimelig care hva som er rett eller ikke når det kommer til navn på en jævla snusboks :)

Gjest Slettet+981287349
Skrevet
Noen som har peiling på hvilken snus som er minst skadelig, helst porsjon? :grin:

Onico, den er nikotinfri.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Tror du mener Onico, Onico har vært oppe i media pga at den ødela tannkjøttet og maisen i snusen etset på tannemaljen.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Ja.

Snuser du til vanlig eller skal du slutte og snuse ?

Skrevet

Det finnes ikke noen "minst skadelig snus". Det finnes snus med mindre nikotin og tilsetningsstoffer, men det er alt. Den er akkurat like skadelig om det kjøres samme mengde som annen snus.

Skrevet
Snus med smak (mocca, catch etc) er mest skadelig vertfall.

Kilder? Såvidt jeg kan forstå er general ekstra sterk langt mer skadelig enn hva vanlig mocca er. Vil tro nikotininnholdet er verre enn hva litt smak er. Det er stort sett snakk om lakrissmak og lignende, og sist jeg sjekket er det ingen som har daua av å spise lakrisbåter. Stort sett samme smaktilsetninger i de.

Skrevet
Ingen av delene, er jeg redd :p

Hvorfor i helvette skulle du da begynne med nikotinfri snus?

For å være kul?

Sånne som deg som ødelegger for oss "seriøse snusere".

Skrevet

Han spørte vel strengt tatt bare om hvilken snus som er minst skadelig, og du har egentlig ingen forutsetning for å vite hvorfor han spørte.

Og om han har lyst til å begynne snuse niktotinfri snus, på hvilken måte ødelegger det for deg, seriøs snuser som du er?

Skrevet
Sånne som deg som ødelegger for oss "seriøse snusere".

Med tanke på holdningen du har i innlegget ditt kan det virke som om du mener du er langt kulere fordi du er en "seriøs snuser" enn hva Ekberg er fordi han ikke har gitt uttrykk for å snus skikkelig. Fjollete for å si det pent.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...