Gå til innhold

Snustråden v6.(VIKTIG: Regler og anmeldelser i førstepost)

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
da kjøpte du nok West fra N&J ;) Den er jeg svært misfornøyd med :p

OT: Måtte le litt av signaturen din snus-dog. Nederste linje :p

Hihi

Ja, tror det var West. Likte den ikke sånn veldig, men siden det er white prosjon synker den ned på favoritt listen min :)

:p

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Ettan er en veldig god snus, det kan jeg si meg enig i. Men den blir ganske så gjørmete etter en 45min- 1 time.

Skrevet

Japp, da var jeg tom for snus. Siste boksen min med Ettan Løs gikk bort etter en runde med bøssebæring idag.

Har egentlig fire porsjoner med General Mini igjen, men den er så forferdelig at jeg har kastet den ...

Men skal ha snus snart, noen jeg burde kjøpe?

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Anbefaler Grov Snus til deg.

God smak, grei styrke, god lukt.

Skrevet
Noen som kan anbefale meg en portion snus? Jeg har lenge snust på Skruf orginal portion. Men jeg vil ha noe sterkere? Noen som har noe tips ? :)

Skruf Sterk portion? :) Veldig god snus. Også Nick and Jhonny er en veldig god porsjonssnus, eneste er at den renner litt mye.

Skrevet
Noen som kan anbefale meg en portion snus? Jeg har lenge snust på Skruf orginal portion. Men jeg vil ha noe sterkere? Noen som har noe tips ? :)

Skruf Sterk portion? :) Veldig god snus. Også Nick and Jhonny er en veldig god porsjonssnus, eneste er at den renner litt mye.

Skruf sterk portion har jeg lurt litt på, men jeg har aldri sett den her jeg bor :p.

Skrevet

At N&J renner mye?! Nei, den kan du dra lengre ut på landet, med!

Den og general sterk/ekstra sterk er de snusene som renner minst av alle!

Skrevet
At N&J renner mye?! Nei, den kan du dra lengre ut på landet, med!

Den og general sterk/ekstra sterk er de snusene som renner minst av alle!

Må nok være uenig med deg der, General Ekstra Sterk og NJ er de snusene som renner MEST etter mine erfaringer. Kan hende NJ boksen bare var dårlig, men General Ekstra Sterk er VERST på renning.

Skrevet
Jeg har aldri hatt noe problem med at N&J renner, for meg renner den utrolig lite. Men general ekstra sterk renner litt mye.

Ja, ekstra sterk renner litt mye.. Er snart tom for General Ekstra Sterk, skal kjøpe en ny porsjon snus imorra.. Noen tips?

Skrevet
N&J om du ikke har prøvd den? Ellers var Pall Mall en artig opplevelse for meg.

Ja, har prøvd N&J.. Pall Mall har jeg ikke sett i noen butikker..

Skrevet

Kjøpte Catch Eucalyptus idag på shell...

Funka fint, den.

Frisker opp ånden samtidig som du får en grei effekt.

7/10 hos meg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...