theboss22 Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 http://www.biltuning.no/tuning/mazda/tuningstyling589.htm Noen som har noen erfaring med dette? øker jo hk litt da?
otis Skrevet 11. oktober 2008 Skrevet 11. oktober 2008 Slik DTK eller powerbokser er vel heller dårlig sort, å bruke på en motor, da de er særdeles simpelt bygd opp. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg satset på noe slikt.
theboss22 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Skrevet 12. oktober 2008 Slik DTK eller powerbokser er vel heller dårlig sort, å bruke på en motor, da de er særdeles simpelt bygd opp. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg satset på noe slikt. okey.. takk for svar du.. virka litt for godt til å være sant.. men en ting til. Chipping av bilen.. vil det gå utover garantien? eller ser de ikke sånt?
otis Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 Det vil ødelegge din garanti, altså den er da ugyldig. Det er ihvertfall det bilprodusentene sier. Men jeg tror at det spørs jo såklart hvilken feil som oppstår. Altså om du får defekt vinduheiser, så vil jo ikke chipping ødelegge garantien for den feilen, om jeg antar rett her nå. Men man vet vel aldri, da de kan sikkert være veldig vrang.
dp-man Skrevet 18. oktober 2008 Skrevet 18. oktober 2008 http://www.biltuning.no/tuning/mazda/tuningstyling589.htm Noen som har noen erfaring med dette? øker jo hk litt da? Det er jo enkelt å avsløre biltuning.no, de ganger ABSOLUTT alle verdier med 1,23, dette er jo ren svindel. På disse bilene er det kun mulig å bruke tuningboks fordi det er ikke mulig å programmere de. Det er kun noen få seriøse leverandører på markedet. TS bruker også boks på disse. Be om dokumentasjon på at tuningen er digital, dette er det bare få som kan gi. Bruk av digitale moduler fjerner ikke garanti, dette er i mot norsk forbrukerlov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå