jkolbu Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Sliter med å få tak i denne fantastiske sangen? Ingen som vet hva albumet heter, eller om man kan kjøpe den på nettet?
Blåbær Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Hvis du tenker på team antonsen, så brukte de kari bremnes sin versjon av låta. Kanskje den er lettere å finne?
jkolbu Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Skrevet 9. oktober 2008 Tenker ikke på team antonsen nei, mener å tro jeg hadde en fil på pcen som det sto Lynni Treekrem på skjønner du.
:---{D Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Hvis du tenker på team antonsen, så brukte de kari bremnes sin versjon av låta. Kanskje den er lettere å finne? Og hvor har du fått det fra? Etter hva jeg vet har Kari Bremnes aldri fremført den sangen.
Blåbær Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Wtf??? Hele låta ligger ute på hjemmesiden til Lynni. Jaja er bare å laste ned da: http://www.lynnitreekrem.no/disk-01.html# Nå e det punktum finale, du får prøv å smør på brødskiva sjøl!
Ekko Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Og hvor har du fått det fra? Etter hva jeg vet har Kari Bremnes aldri fremført den sangen. Er vel pga Team Antonsen kjørte mye "Kaji Bjemnæs"-vitser samtidig som de brukte lynni trekrem sin mexico. Søringan la sammen 1+1 og fikk feil svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå