Bear^ Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Blood elf. Fordi jeg vil rolle Paladin men jeg ville ikke spille på allience. Har og en blood elf mage som tutler og går jevnt og trutt. Staute karer begge 2. Samt mana tap som gir en bitte liten mana reserve når det trenges. På magen (nå level 44) er dette meget godt for jeg har da 2 instant mana kilder å ta av om jeg skulle gå tom og det står om liv eller død (som det som oftest gjør i BGs). Edit: Celebration. 10 000 innlegg. Vet ikke hva jeg feirer, 10k innlegg eller at jeg har null liv Endret 10. oktober 2008 av Bear^
Endrogaz Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Blood elf...i det faktum at det er den eneste alve rasen på horde. Slutt og kom med "omg gayelf omg lol fag, homo" komentarene..overalt hvor jeg er sier folk slikt..jeez..
Cpt Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 hehe, det er jo fordi de ser gay ut Uansett, problemet er at mange noober velger BE fordi de er ''stilige'' og de tørr ikke være noen av de litt mer groteske racene. Slik som NE på ally blir dominert av nabs og 12-åringer.
Cpt Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Du generaliserer ja? Jau, men nå sa jeg at slike typer dominerer racene, ikke at alle er slik. Vet jo seff om mange som er helt normale, men det er nok en av grunnene til at horde fikk litt flere noobs etter TBC.
MadsFN Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) hehe, det er jo fordi de ser gay ut Uansett, problemet er at mange noober velger BE fordi de er ''stilige'' og de tørr ikke være noen av de litt mer groteske racene. Slik som NE på ally blir dominert av nabs og 12-åringer. Dominert betyr ikke at alle er det Endret 10. oktober 2008 av MadsFN
CypheroN Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Det vil alltid være noobs og proes. alltid.
Cpt Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Det er sant, men tror det er flere noobs som velger alver, enn noobs som velger f.eks Orc, eller human female, if you catch my drift.
CypheroN Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Synes heller ikke de "ser gay ut." Det er bare altfor dumt statement.
Bear^ Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 hehe, det er jo fordi de ser gay ut Uansett, problemet er at mange noober velger BE fordi de er ''stilige'' og de tørr ikke være noen av de litt mer groteske racene. Slik som NE på ally blir dominert av nabs og 12-åringer. Vel, jeg rollet Blood elf fordi det er veldig labert av valgmuligheter når det kommer til horde paladins. Er og mange som roller groteske raser fordi de tror de er skikkelig "kul" da
Cpt Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 hehe, det er jo fordi de ser gay ut Uansett, problemet er at mange noober velger BE fordi de er ''stilige'' og de tørr ikke være noen av de litt mer groteske racene. Slik som NE på ally blir dominert av nabs og 12-åringer. Vel, jeg rollet Blood elf fordi det er veldig labert av valgmuligheter når det kommer til horde paladins. Er og mange som roller groteske raser fordi de tror de er skikkelig "kul" da Joda, er mange grunner at folk velger forskjellige racers, nå er jo også WoW veldig grafikkbasert. jeg selv valgte både Orc og Undead fordi det ser steike tøft ut. Men mange inkludert megselv synes BE ser småhomo ut. Egentlig mest animasjonene som gir dem den feelen, synes nå jeg, men for all del, mange BE som ser tøff ut, men ikke førstevalget mitt, synes tøffheten til BE er veldig gearbasert. Bullshit at de ser gay ut...idioter Bra man blir kalt idiot fordi man har en mening GG.
Bear^ Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Hva er det som gjør utseende til Blood Elfs "småhomo"? Hva er egentlig småhomo, må vel få en forklaring på det og for WoW føder så mange termer, referanser og forkortelser at det er komplett umulig å holde følge. Edit: Er homofili negativt? Endret 10. oktober 2008 av Bear^
Cpt Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Synes de virker små homo fordi de har feminine animasjoner til spells og våpen fighting, grunnen til at jeg føler at feminine bevegelser kan karaktisres som (små)homo er fordi i dagens samfunn tenker noen folk enda på fnisete mannfolk som er tynn, går i trange klær og heter fabian og beveger seg feminint, når småhomofile ting blir nevnt. Så er de tynne formene til BE males ganske kvinnelige, til tider. Om homofili er negativt vil jeg ikke kommentere her. Endret 10. oktober 2008 av Cpt
Bear^ Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Så dette koker altså ned på personen bak tastaturet sin trang til å vise sin maskunlinitet? Edit: Animasjonene til Blood elfs er forøvrig slik de er fordi rasen er veldig grasiøs og anser seg som "opphøyet" i forhold til de andre, "mindre", rasene i spillet. Endret 10. oktober 2008 av Bear^
Cpt Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Så dette koker altså ned på personen bak tastaturet sin trang til å vise sin maskunlinitet? Nei, ikke nødvendigvis. Jeg velger en stor brutal kar til og spille, fordi jeg generelt synes voldsomme fantasy vesener er stilige, og jeg bruker alltid og tenke på hvordan race som passer best til en ny class jeg skal lvle opp. Ikke for å vise hvor maskulin/umaskulin jeg måtte være. Endret 10. oktober 2008 av Cpt
Cpt Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Så dette koker altså ned på personen bak tastaturet sin trang til å vise sin maskunlinitet? Edit: Animasjonene til Blood elfs er forøvrig slik de er fordi rasen er veldig grasiøs og anser seg som "opphøyet" i forhold til de andre, "mindre", rasene i spillet. Det kan godt være, men jeg synes de animasjonene har paraller med en homofil frisør. Men det er bare min mening.
CypheroN Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Eneste problemet mitt er at Belf hopper så stygt, men noe homogreier, nei..
Bear^ Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Og igjen koker det ned på, hva i Hvette er negativt med en persons seksuelle legning? I dette sammenhenget brukes "homo" i en tilnærmet negativ sammenheng, hvorfor? Edit (igjen): For å ha det på det tørre, er ikke av den sorten selv men jeg misliker sterkt "i bås" metodikken som råder i dagens samfunn. Endret 10. oktober 2008 av Bear^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå