Gå til innhold

Warhammer Online: Tråden om Engineers

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Diskusjon rundt, generell prat om, screenshots av, osvosv.

Hvilken mastery satser dere på? Tinkerer for Electromagnet eller Grenadier? Jeg går Grenadier, men tenker å bytte til Tinkerer når jeg har nok points til Magnet for å teste det.

Grenadierbuild jeg sikter på: http://www.wardb.com/career.aspx?id=4#0:0:...8:1575:650:1581

Jeg vil også gjerne se screenshots av high-level Engineers!

Endret av Emoel
Videoannonse
Annonse
Skrevet
<br />Diskusjon rundt, generell prat om, screenshots av, osvosv.<br /><br />Hvilken mastery satser dere på? Tinkerer for Electromagnet eller Grenadier? Jeg går Grenadier, men tenker å bytte til Tinkerer når jeg har nok points til Magnet for å teste det.<br /><br />Grenadierbuild jeg sikter på: <a href="http://www.wardb.com/career.aspx?id=4#0:0:15:41128:5:0:25:716:542:1564:1563:14124:14120::648:1575:650:1581" target="_blank">http://www.wardb.com/career.aspx?id=4#0:0:...8:1575:650:1581</a><br /><br />Jeg vil også gjerne se screenshots av high-level Engineers!<br />
<br /><br /><br />

Har selv en SH alt, fikk meg til å rolle engi siden jeg alltid har likt RDPS. men på lvl 2 så jeg at sa forbanna dvergan har festa en goblin til ei kanon kule. det fikk meg til å gå tilbake til min SH. Virker som at Engi har veldig bra skade og en god del AoE muligheter.

Bare synd jeg er greenskin fan:)

Skrevet

Engineers ja! Fantastisk artig!

Er selv (kun) R17, renown rank 16. Første og eneste mastery-skill jeg har er i Rifleman-treet, tacticen som gjør at Hipshot gir en knockback. Var vel egentlig ganske verdiløst for de blir jo så vidt flyttet bakover. Vurderer å respecce til en av de andre, og er veldig usikker på hvilket tre jeg vil gå ned.

Blir nok enten Grenadier eller Tinkerer på meg og, men har også veldig lyst på skillen Sniper i Rifleman-treet. Perfekt til å avslutte motsandere på avstand, spesielt hvis man kombinerer den med rank 2 moralen som gir dobbel damage i 7 sekunder.

Lurer også litt på hvor det er lurest å putte Renown Points. Vet at Ballistic skills er lurt, hvilke andre stats burde jeg booste?

Skrevet (endret)

Rifleman ser veldig kult ut, men jeg har lest at det generelt er sett på som det desidert dårligste engineertreet. Jeg satser på Ballistic skill (ballistic skill gir effekt på grenades, right?) og toughness/wounds, trenger det hvis man skal gå Grenadier og henge rundt frontline. Er R15, gleder meg til Frag og Land Mine!

Endret av Emoel
Skrevet (endret)

Har heile tida vist lite om engineers. Veit at dei dør som fluger i lavere levels. Men ein ting er sikkert:

Engineer lvl 29+ og 1-2 bright wizards som er i full AoE damage spec er dream team!

Bruk elektromagneten til å suge alle fiendar inn på eit lite område og drep dei i løpet av 4 sekund! Eg og guildmates prøvde taktikken med svært bra resultat i T3 scenario. Brightwizarden hadde 29 Killing blows, vi vant så lett at destruction mest sansynlig begynte å grine.

Edit: Elektromagneten suger fiender igjennom keep doors, så under keep defence er det utrulig bra!

Endret av lassaron-jon
Skrevet
Wow, det høres ut som en sinnsykt fet skill. Ikke hørt om den engang. Tror jeg skal rulle en engineer med en gang!

Det er sinsjukt fett skill! Og er du aktiv i gruppespilling kan du redde dei ganske bra ved å suge bort alle fiender innenfor rekkevidde. Men regn med å dø ein god del.

Men som eg har nevnt før, det er eit gruppespill, så om du dør for å redde 5-6 andre, betyr det vel ikkje så mykje?

Skrevet (endret)

Hvis Electromagnet drar folk gjennom keepdører er vel det en bug? :p

Er rank 17 nå og topper som oftest damage done (på Mourkain Temple, liten bane, bra for AoE). Er Grenadierspecca, og Bombardement Turret/Acid Bomb/Fragmentation Bomb/Flashbang/Firebomb gjør susen. bruker hipshot og incendiary rounds for range. Jeg satser på AoE damage, og får derfor ikke mange killing blows eller solo kills, men fungerer som pressure og sliter ut enemy healers.

Btw så tror jeg ikke Ballistic har effekt på Grenades, så kjør Toughness/wounds/Initiative om du er Grenadier.

post-114048-1223881654_thumb.jpg

Endret av Emoel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...